اقامتگاه هایی که مجوز بهداشتی لازم از سوی وزارت بهداشت را دریافت میکنند امکان اقامتی از قبیل اجاره خانه و سوئیت فعالیت مجدد را خواهند داشت.

اجاره خانه و سوئیت با کسب مجوز از وزارت بهداشت با وجود کرونا

اجاره خانه و سوئیت با کسب مجوز از وزارت بهداشت با وجود کرونا

املاک باشی به منظور حفظ سلامت مردم عزیز و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همواره اطلاع رسانی های لازم برای خودداری هموطنان گرامی از سفر را انجام داده و فعالیت خود را در زمینه اجاره سوئیت ، اجاره ویلا ، اجاره آپارتمان مبله تاکنون محدود کرده است.

باتوجه به ابلاغیه ای که از طرف دادستانی محترم کشورصادر شده ، اقامتگاه هایی که مجوز بهداشتی لازم از سوی وزارت بهداشت را دریافت میکنند امکان فعالیت مجدد را خواهند داشت.

لازم به ذکر است که هنوز هم از شیوع این بیماری به صورت قابل توجهی جلوگیری نشده است و در این شرایط نیز توصیه ما مبنی بر پرهیز جدی از سفرهای غیرضروری به قوت خود باقی است ، اما با از سرگیری اصناف و مشاغل کم خطر در کشور و شروع فعالیت های اقتصادی و در پی آن اجتماعی ، انجام سفرهای کاری و پزشکی شدت خواهد گرفت که نیاز به اجاره روزانه خانه از قبیل اجاره سوئیت ، اجاره ویلا ، اجاره آپارتمان مبله بیشتر میشود.

انواع اقامتگاه

اقامتگاه های که جهت اجاره روزانه در اختیار مسافران قرار میگیرد و مشمول این بخشنامه میشود عبارتند از ویلا ، سوئیت ، آپارتمان مبله ، اقامتگاه بوم گردی

ازین رو وزارت بهداشت امکانی را فراهم کرده که اقامتگاه هایی که شرایط لازم در چارچوب دستورالعمل های بهداشت ستاد مبارزه با کرونا را کسب کرده اند بتوانند نسبت به اجاره ویلا ، سوئیت و آپارتمان مبله اقدام نمایند.

در این دستورالعمل ها تمام موارد ایمنی در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت موارد بهداشتی به صورت فردی و محیطی ابلاغ شده است.

راهنمایی ثبت نام در سامانه اصناف و صنایع وزارت بهداشت

میزبانان گرامی میتوانند با ثبت نام در سامانه اصناف و صنایع وزارت بهداشت و تکمیل اطلاعات لازم مجوز فعالیت خود را در خصوص اجاره سوئیت ، اجاره ویلا ، اجاره آپارتمان مبله دریافت نمایند.

ابلاغیه دادستانی املاک باشی

در ادامه روند اخذ مجوز را برای شما شرح خواهیم داد:

1: ثبت نام جدید در سامانه

با وارد شدن به لینک  وارد سامانه اصناف و صنایع شوید و در صورتی که تاکنون ثبت نام نکرده اید گزینه ثبت نام جدید را باز کنید

سامانه اصناف و صنایع

در این مرحله اطلاعات هویتی خود را وارد کنید

سامانه اصناف و صنایع

کد تایید ارسال شده به تلفن همراه را وارد کنید

سامانه اصناف و صنایع

2: ثبت واحد جدید

بعد از مرحله تایید گزینه ثبت واحد جدید را انتخاب کنید و اطلاعات خواسته شده در رابطه با واحد اقامتی خود را کامل کنید

سامانه اصناف و صنایع

3: نوع فعالیت خود را انتخاب کنید

در این مرحله روی گزینه پیشرفته کلیک کنید و فعالیت واحد اقامتی خود را در سطح 1 روی فعالیت های خدماتی مربوط به تامین جا و غذا گذاشته و در سطوح بعدی  مطابق عکس عمل کرده و سپس روی گزینه ثبت اطلاعات کلیک کنید.

سامانه اصناف و صنایع
سامانه اصناف و صنایع
سامانه اصناف و صنایع

بعد از ثبت اطلاعات پیامکی حاوی دستور العمل های ضروری برای شما ارسال خواهد شد و مطابق ضوابط آن اقدام کنید.

همچنین میتوانید قبل از اقدام به ثبت نام راهنمای کامل ثبت واحد در سامانه اصناف را مطالعه نمایید .

اجاره روزانه خانه ، ویلا و سوئیت در سایت املاک باشی

مطلب پیشنهادی

کلیساهای ایران

کلیساهای ایران ؛ جذاب ترین مکان های دیدنی

در میان دیدنی ترین و خاص ترین کلیساهای ایران، برخی به ثبت یونسکو رسیده اند و برخی دیگر به عنوان آثار ملی ایران شناخته می شوند. این کلیساها برای مسیحیان و ارامنه ای که در ایران سکونت دارند بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است. اما در کنار این مسئله، زیبایی های خاص این کلیساها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *