اجاره خانه در شمال

اجاره خانه در شمال و حقوق مستاجر بعد از اجاره

اجاره خانه در شمال و حقوق مستاجر بعد از اجاره

زندگی در شمال کشور به علت داشتن آب و هوایی معتدل و طبیعت زیبا، برای برخی اشخاص همچون رویا می ماند. انقدر این رویا در ذهنشان دور از انتظار است که به اجاره خانه در شمال فکر نمی کنند.

اما نمیدانند که می توانند با اجاره کردن خانه ای در شمال این تجربه ی زیبا را حتی برای مدت کمی داشته باشند. آن وقت متوجه می شوند که زندگی در شمال علاوه بر زیبایی خاصی که دارد چندان مشکل نیز نیست.

اجاره خانه در شمال مثل اجاره خانه در هر کجای کشور برای موجر و مستاجر ایجاد حقوق می کند. حقوقی که هم موجر باید بدان عمل کرده و هم مستاجر. برای این که یک خانه ، ویلا یا سوئیت اجاره کنید باید ابتدا شرایط اجاره خانه را بدانید.

برای اجاره خانه در اول باید بدانید موجر مالک اصلی خانه است یا خیر، مستاجر باید مدت زمان اجاره را معین کند، موجر و مستاجر باید هر دو به بلوغ عقلی رسیده باشند، اجاره باید کتبی باشد.

کمک سایت املاک باشی در اجاره خانه

اجاره خانه در شمال

این نکاتی که بیان کردیم از جمله مواد حقوقی هستند که برای اجاره ویلا در شمال باید حتما رعایت شود. اما سایت املاک باشی با برطرف کردن بیشتر این موارد به شما در زمینه ی اجاره خانه کمک شایانی نموده است.

شما با مراجعه به سایت املاک باشی درخواست رزرو برای ویلا ، سوئیت یا آپارتمان مبله دلخواه خود ثبت می نمایید . املاک باشی از طریق سایت و اس ام اس امکان رزرو را از مالک استعلام می کند و در صورت موافقت مالک تاییده پرداخت برای شما ارسال میگردد.
شما در زمان شروع قراردادی با خود مالک به امضا میرسانید و ملک تحویل شما میگردد .

مثلا دانشجویی که قصد دارد به مدت سه ماه در یکی از استان های شمالی به تحصیل بپردازد می تواند با استفاده از سایت املاک باشی به اجاره خانه در شمال مبادرت ورزد.

اجاره خانه و تکالیفی که برای مستاجر ایجاد می کند

مستاجری که از طریق سایت املاک باشی به اجاره خانه در ویلا مبادرت ورزیده باید به صورت ماهانه به پرداخت اجاره منزل در شمال اقدام کند. در اصل سایت املاک باشی به عنوان یک معرف در زمینه ی اجاره خانه برای شما عمل می کند. این امکان را به شما می دهد که برای اجاره خانه در شمال دچار دردسر نشوید.

مستاجر بعد از اجاره خانه باید طبق قرارداد، در زمان پایان قرارداد محل اجاره را تخلیه کند. اگر پس از اجاره خانه مستاجر متوجه ی نیاز به تعمیرات کوچکی در خانه بشود این حق را دارد که به تعمیرات دست بزند.

زیرا مثلا یک دانشجو به مدت سه ماه یک خانه را اجاره کرده است و باید لامپ را تعویض کند. این قبیل تعمیرات کوچک برای مستاجر لازم است و باید خودش به تعمیر این موارد بپردازد.

اجاره خانه در شمال

پس از انجام اجاره ویلا ، سوئیت یا آپارتمان مبله ، مستاجر باید از آن پس خودش بهای گاز و آب و برق را بپردازد. زیرا دیگر تا مدتها مالک آن خانه ی اجاره ای است.

سایت املاک باشی مثل همیشه در این زمینه نیز به یاری شما شتافته و مشکل اجاره خانه را برای شما رفع خواهد کرد.

[faqs style=”accordion” filter=”shomal”]

مطلب پیشنهادی

کلیساهای ایران

کلیساهای ایران ؛ جذاب ترین مکان های دیدنی

در میان دیدنی ترین و خاص ترین کلیساهای ایران، برخی به ثبت یونسکو رسیده اند و برخی دیگر به عنوان آثار ملی ایران شناخته می شوند. این کلیساها برای مسیحیان و ارامنه ای که در ایران سکونت دارند بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است. اما در کنار این مسئله، زیبایی های خاص این کلیساها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *