آیا رایج ترین تفریحات تهران را می شناسید؟

آیا رایج ترین تفریحات تهران را می شناسید؟

شاید مسافرت اولین و بهترین انتخاب برای گذراندن اوقات فراغت باشه اما نباید فراموش کرد که داخل همین شهر تهران تفریحاتی وجود داره که مشابه سفر و تجربه های جدید هستند. تفریحات تهران شامل زیپ لاین، بانجی جامپینگ، کارتینگ، پرواز در آسمان، اسکیت یو و غیره هستند که در ادامه یک بررسی کوتاه به هرکدام از این موارد خواهیم داشت.

تفریحات تهران: زیپ لاین

زیپ لاین تهران در واقع بزرگترین زیپ لاین ایران به حساب می آید و به شما تجربه پرواز در دره 70 متری را می دهد. آقایان و بانوان می توانند با تجهیزات ایمنی لازم زیپ لاین توچال را تجربه کنند. شما باید به یک قرقره روی یک سیم بکسل مقابل یک دره یک مسیر رو طی کنید و از ترشح آدرنالین خون تان لذت ببرید.

زیپ لاین

تفریحات تهران: بانجی جامپینگ

تفریح مهیج بعدی بانجی جامپینگ است. شما در مراکز مختلفی  از شهر تهران می توانید پرش از ارتفاع در کنار یک طناب محافظ را تجربه کنید. توچال، بوستان ولایت و باشگاه انقلاب از جمله این موارد هستند. اگر در شهری شلوغ زندگی می کنید که دلتان برای تجربه های جدید تنگ شده می توانید به سراغ این تفریح بیایید.

بانجی جامپینگ

تفریحات تهران: کارتینگ

ماشین های کوچک و ساده ای که با نهایت سرعت در دل مسیرهای پر پیچ و خم حرکت می کنند ورزش کارتینگ نام دارند. افراد بالای 10 سال می توانند در کارتینگ تهران به صورت گروهی یا تک نفره شرکت کنند. از جمله بهترین مراکز آن می توان به پیست آزادی و کارتینگ بین المللی پرند اشاره کرد.

کارتینگ تهران

تفریحات تهران: اسکیت یو و پرواز در آسمان

این تفریح نیز که به معلق بودن بین زمین و آسمان مربوط می شود شامل یک دستگاه هیجان آور مشابه یک ترن هوایی است. جابجا شدن سریع و گاهی هم کند این ترن به شکل حرف u در هوا هیجان غیر قابل وصفی برای سرنشینان آن ایجاد می کند.

اسکیت یو تهران

تفریحات تهران: پارک وحشت و هرم هیجان چیتگر

در پارک وحشت و هرم هیجان چیتگر شما امکان تجربه اسکیت هوایی، سافاری پارک وحشت، پیست پرواز در آسمان به همراه لذت و هیجان را خواهید داشت. هرم هیجان در واقع یک هرم 6 متری با کابین معلق در هوا است که جلوه های بصری و افکت های مختلف مثل طوفان به آن جلوه دیگری از هیجان می بخشند. برای تجربه این لذت ها شما باید به ضلع غرب دریاچه چیتگر مراجعه کنید.

چیتگر

تفریحات تهران: اسنوکر بام تهران

اگر طرفدار معلق ماندن میان زمین و هوا نیستید، اسنوکر بام تهران پیشنهاد بعدی برای شماست. اسنوکر یا بیلیارد بام تهران به صورت روزانه پذیرای علاقه مندان به این ورزش است. شما می توانید مراکز مختلفی را پیدا کنید که میزبان علاقه مندان اسنوکر هستند.

اسنوکر بام ایران

تفریحات تهران: جت اسکی

مجموعه تفریحی فشافویه امکان انجام ورزش جت اسکی را به شما خواهد داد. دریاچه موجود در این منطقه تمامی امکانات لازم و تفریحات قشم یا سواحل ترکیه را در اختیارتان قرار خواهد داد. جت اسکی یک تفریح مفرح آبی است که نه تمرکز اسنوکر را لازم دارد و نه معلق بودن بین هوا و زمین.

جت اسکی فشافویه

سورتمه سواری در تهران

شاید برایتان عجیب باشد که بین تمام تفریحات رایج در شهر تهران امکان سورتمه سواری را هم داشته باشید. شما باید بلیط سورتمه دربند تهران را تهیه کنید و یک تجربه هیجان انگیز بر فراز کوه داشته باشید. امکان انجام این تفریح در تمام اوقات سال (حتی روزهای تعطیل وجود دارد).

سورتمه سواری

تفریحات تهران: بولینگ

بولینگ ورزش مفرح دیگری است که مانند اسنوکر به تمرکز و دقت بالایی نیاز دارد. مراکز مختلفی مثل بولینگ انقلاب، بولینگ شیان، مجموعه فرهنگی شهید چمران امکان تجربه این تفریح را برای شما فراهم می کنند.

اگر در تهران مسافر هستید و میخواهید تک تک این تفریحات را تجربه کنید سایت و اپ املاک باشی خدمات اقامت را برای شما فراهم می کند. شما می توانید برای اجاره خانه، سوئیت یا آپارتمان در تهران با کمک املاک باشی اقامت و رزرو آسان تری داشته باشید.

بولینگ تهران
[faqs style=”accordion” filter=”tehran”]

مطلب پیشنهادی

قدمگاه جهرم فارس

قدمگاه جهرم؛ جاذبه باستانی و تاریخی

قدمگاه جهرم که در یکی از شهرستان های استان فارس قرار دارد، یکی از مناطق گردشگری و جاذبه های توریستی در ایران به شمار می رود. این منطقه تاریخی زیبایی های خاصی را در خود جای داده و علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب می کند. می توانید با سفر به جهرم، از جاذبه های توریستی این منطقه بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *