آبشار میلاش؛ بی نظیرترین آبشار گیلان

آبشار میلاش ؛ بی نظیرترین آبشار گیلان

استان گیلان را باید زیباترین و خاص ترین استان در ایران به شمار آوریم. زیرا دنیایی از مکان های دیدنی را در خود جای داده است. این استان در کنار تمام زیبایی هایی که دارد، با وجود آبشار میلاش به بی نظیرترین منطقه گردشگری تبدیل شده است.

بسیاری از مسافران و طبیعت دوستان با سفر به این استان، از تمامی جاذبه های طبیعی آن بازدید می کنند. آبشار میلاش که در منطقه رحیم آباد این استان قرار دارد، در دل جنگل واقع شده است. از این رو نه تنها می توان از زیبایی های آن استفاده کرد، بلکه می توان در کنار صدای گوش نواز اب، به صدای دلنشین پرندگان در دل جنگل نیز گوش سپرد.

آبشار میلاش در نزدیکترین منطقه به روستای میلاش واقع شده است، و علت نامگذاری این آبشار به این نام، محل قرارگیری آن می باشد. برای آنکه بخواهید از این آبشار دیدن نمایید، لازم است با اتومبیل به روستا روید و پس از آن به پیاده روی بپردازید.

آبشار میلاش گیلان

 

ویژگی های خاص آبشار میلاش استان گیلان

طبیعت زیبایی که در اطراف این آبشار قرار دارد، باعث شده است که هر ساله افراد زیادی این منطقه را برای سفر انتخاب کنند.ابی که در آن آبشار وجود دارد، از کوه بندبن سرچشمه گرفته و بسیار زیبا است. می توانید برای داشتن سفری خاطره انگیز، از طریق وب سایت املاک باشی اقدام به اجاره منزل نمایید.

یا از طریق نصب اپلیکیشن املاک باشی، برای خود بهترین خانه را در نزدیکی آبشار میلاش اجاره نموده و سفری خاطره انگیز به این منطقه را آغاز نمایید. می توانید ساعت ها در دل طبیعت پیاده روی کنید و از زیبایی های محیط لذت ببرید.

انسان ها قادر هستند به خوبی با طبیعت ارتباط برقرار کنند. در صورتی که تمام روح خود را به طبیعت بسپارند. سفر به استان گیلان روح را از کالبد آدمی خارج می کند.

بازدید از آبشار میلاش

مطلب پیشنهادی

کلیساهای ایران

کلیساهای ایران ؛ جذاب ترین مکان های دیدنی

در میان دیدنی ترین و خاص ترین کلیساهای ایران، برخی به ثبت یونسکو رسیده اند و برخی دیگر به عنوان آثار ملی ایران شناخته می شوند. این کلیساها برای مسیحیان و ارامنه ای که در ایران سکونت دارند بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است. اما در کنار این مسئله، زیبایی های خاص این کلیساها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *