کیاسر

کیاسر نگینی در دل نوشهر

کیاسر نگینی در دل نوشهر

حتما تاکنون بارها شنیده اید که نوشهر شهر بی همتایی است. درست است زیبایی های این منطقه نظیر و مانندی ندارد. اما شهر کیاسر در دل نوشهر، همچون نگینی می درخشد. قدرت جاذبه ای که این شهر دارد باعث شده تا در سال 1372 از روستا به شهر ارتقا یابد.

این شهر زیبا از هر طرف به کوه منتهی می شود. تنها راه ارتباطی شهر کیاسر با دیگر شهرها، سمت شمال غرب آن است که به دشت منتهی است. این شهر کوهستانی و بی نظیر از سمت شمال به کوه های اجیر لنگه، از سمت جنوب به کوه کل سر، از سمت غرب به شاهکوه و از سمت شرق به کوه کل پشت متصل است. 

به صراحت می توانیم بگوییم که اگر کیاسر این راه ارتباطی را نداشت، همچون بهشتی گم شده در دل کوه ها محصور باقی می ماند. منطقه ی کوهستانی این شهر باعث شده است تا کیاسر همیشه از رطوبت برخوردار باشد. زمستان های سرد و تابستان های خنک این شهر باعث شده تا مسافرین فقط فصل تابستان را برای سفر به این منطقه انتخاب کنند.

دیدنی ترین نقاط کوهستانی شهر کیاسر

کوهستان همیشه مهد پرورش چشمه ها و آبشارهای زیبا بوده است. حال تصور کنید شهری که از هر طرف توسط کوه های بلند احاطه شده است، چه مکان های دیدنی می تواند داشته باشد؟

کیاسر بهشت گم شده

آبشار بندگاه:

یکی از زیباترین و دیدنی ترین آبشارهای مازندران، در کیاسر واقع شده است. این آبشار زیبا در میان دره ای عمیق گرفتار شده است. اما از هر طرف پوشش سبز طبیعت منجر به ایجاد جاذبه ای خاص در این منطقه گردیده است. 

هتل هفت خال:

یکی دیگر از مکان های دیدنی و زیبای کیاسر، هتلی در دل کوه است. از چشم انداز های عالی و جذاب هتل هفت خان هرچه بگوییم کم است. می توانید در این هتل اقامت داشته و از دیدن جنگل های سرسبز کیاسر، دریاچه الندان، دریاچه چورت و… در برابر دیدگان خود لذت ببرید.

آبشار فوق العاده جذاب کارنام:

این آبشار همچون رویا می ماند. 40 متر ارتفاع دارد و به صورت پلکانی طراحی شده است. می توانید در دل جنگل های سبز کیاسر با دنیای دیگری روبه رو شوید. 

روستای وری:

یک روستای متفاوت در میان انبوهی از کوه های سبز. این روستا را اگر از نزدیک مشاهده نمایید هیچ شباهتی به روستاهای دیگر شهرهای شمالی ندارد. مردم این منطقه اکثرا به کشاورزی مشغول هستند. تفاوت سرزمینی خشک و سبز را می توانید در این منطقه کیاسر شاهد باشید.

آبشار نوک پشت:

این آبشار که در جنگل های کیاسر متولد شده است، دارای آب بسیار خنکی می باشد. گویی تمام برف کوه ها آب شده و یکجا به این آبشار سرازیر می شوند. طبیعت سرسبز اطراف این آبشار نیز می تواند برای طبیعت دوستان جذابیت زیادی داشته باشد.

اقامتگاه و محل اسکان در کیاسر بهشت گم شده

شهر کیاسر که در میان انبوهی از کوه احاطه شده است، مکانی مناسب برای استراحت به شمار می رود. می توان با اجاره ویلا شمال در این منطقه روزها و ساعت ها به استراحت بپردازید. 

املاک باشی بهترین وب سایت ارائه انواع ویلا ها و سوئیت های اجاره ای در ایران می باشد. می توانید با مراجعه به وب سایت املاک باشی در کمترین زمان ممکن اقدام به اجاره ویلا در کیاسر نمایید. ویلاهایی در دل کوه های سرسبز و زیبا.

علاوه بر آن سوئیت های اختصاصی با امکانات ویژه نیز در این شهر برای مسافرین آماده شده است. کافیست به املاک باشی مراجعه کنید یا اپلیکیشن املاک باشی را نصب کنید تا از دیدن این سوئیت ها لذت ببرید. پس از آن با انتخاب اسان یکی از این مکان ها، اجاره سوئیت در کیاسر را با مقرون به صرفه ترین هزینه انجام دهید.

[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

کلیساهای ایران

کلیساهای ایران ؛ جذاب ترین مکان های دیدنی

در میان دیدنی ترین و خاص ترین کلیساهای ایران، برخی به ثبت یونسکو رسیده اند و برخی دیگر به عنوان آثار ملی ایران شناخته می شوند. این کلیساها برای مسیحیان و ارامنه ای که در ایران سکونت دارند بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است. اما در کنار این مسئله، زیبایی های خاص این کلیساها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

یک دیدگاه

  1. برای ساری هستش،،چرا نوشتید نوشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *