مریوان

مریوان ؛ نگین سبز استان کردستان

استان کردستان با تمام زیبایی هایی که در خود جای داده است، اما درون خود نگینی سرسبز و دیدنی دارد. شهرستان مریوان در این استان به عنوان یکی از زیباترین شهرستان ها بوده و زیبایی ها و جاذبه های آن منجر شده است تا بسیاری از مردم کشور تمایل داشته باشند تعطیلات خود را در این منطقه سپری کنند.

شهرستان مریوان علاوه بر جاذبه های گردشگری، مناطق دیدنی و طبیعی بسیاری را نیز در خود جای داده است. بسیاری از مردم محلی این منطقه را به دلیل داشتن انواع مرغابی های مختلف، که زیستگاه آنها منطقه باتلاقی زریوار است، به این نام معرفی میکنند. علاوه بر آن این منطقه از بیشترین درختان گز و کتیرا برخوردار بوده، و طبیعت بی نظیر آن می تواند انسان را به آرامش برساند.

شهرستان مریوان

 جاذبه های گردشگری در نزدیکی شهرستان مریوان

گردشگرانی که به طبیعت گردی علاقه زیادی دارند، با انتخاب این منطقه می توانند ساعت ها از طبیعت دیدنی و زیبای آن لذت ببرند. از جمله جاذبه های گردشگری دیگری که می توانید در این منطقه مشاهده کنید، باید به دریاچه زیبای زریوار، پارک ساحلی زریوار، دشت بیلو، بازارچه مرزی، منطقه گردشگری قمچیان، روستای کانی سانان، قلعه قدیمی ایمام و موارد دیگر اشاره کنیم.

اگر علاقه مند هستید از این جاذبه های طبیعی و تاریخی در شهرستان مریوان دیدن کنید،  فقط کافی است به وب سایت املاک باشی مراجعه نموده، و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به اجاره سوئیت یا خانه در این شهرستان نمایید. می توانید خودتان را برای یک گردش و سفر دوستانه و لذت بخش آماده کنید.

می توانید ساعت ها در طبیعت سرسبز و زیبای شهرستان مریوان قدم زده و جاهای دیدنی استان کردستان دیدن نمایید. علاوه بر آن آشنایی با فرهنگ مردم محلی که در این منطقه زندگی میکنند، نیز می تواند برای نوعی تفریح و جذابیت را برای شما به همراه داشته باشد. پس فرصت را از دست ندهید و خودتان را به یک سفر خاطره انگیز مهمان کنید.

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *