مرزیکلا شهری کوچک ولی رویایی

مرزیکلا شهری کوچک ولی رویایی

شهرستان زیبا و خوش آب و رنگ مرزیکلا، یکی دیگر از شهرهای استان مازندران است. همه ی ما می دانیم که شهرهای شمالی، همیشه زیبایی های منحصر به فردی داشته اند. برخی از این شهرها جاذبه های دیدنی و گردشگری نیز دارند. 

اما شهرستان مرزیکلا یکی از شهرهایی است، که هیچ جاذبه ی دیدنی و مکان تاریخی را نمی توانید در ان بیابید. اما طبیعت سرسبز و فوق العاده اش، باعث شده تا این شهرستان نیز به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری استان مازندران به شمار اید. 

همیشه قرار نیست با سفر به شهرستان های شمال، با مکان های دیدنی روبه رو شوید. برخی مواقع لازم است فقط در دل طبیعت خودتان را رها کنید. طبیعتی بکر و دست نخورده که آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

به صراحت می توانم بگویم سفر به مرزیکلا می تواند شما را به آرامشی عمیق فرو برد. آرامشی که سالها در انتظار بدست آوردن آن بوده اید. دنیای شهرهای شمالی رنگ دیگری دارد. به همین دلیل همیشه برای انسان هیجان انگیز هستند. 

مکان های دیدنی و معروف شهرستان مرزیکلا

مردم مرزیکلا عمدتا به کشاورزی مشغول هستند و به زبان مازندرانی صحبت می کنند. این شهر کوچک در بخش مرکزی شهرستان بابل واقع شده است. باید بگوییم این شهرستان کوچک و بی نظیر بیش از 33 روستا را در خود جای داده است.

روستای سیادرکا: 

این روستا در قسمت جنوب شرقی این شهرستان واقع شده است. زیبایی های این روستا باعث شده است تا مسافرین برای بازدید و گردش از این منطقه، به آنجا سفر کنند.

 روستاهای مرزیکلا

روستای زیبای پیتکا:

یکی دیگر از روستاهای شهرستان مرزیکلا، پیتکا است. با سفر به این روستا می توانید معنای درست زندگی را درک کنید. روستایی در دل کوه های سرسبز و زیبا. 

روستای جذاب رئیس کلا:

منطقه ای دیدنی و زیبا در دل شهرستان مرزیکلا. این روستا محلی بسیار مناسب و زیبا برای استراحت و دور شدن از هیاهوی شهر است. می توانید با سفر به این منطقه خودتان را از هر چه شلوغی و هیاهو ست دور کنید. یک سفر تفریحی که بیشتر با ان روحتان را به آرامش برسانید.

جاده گنج افروز:

جاده ای فوق العاده زیبا به سمت بابل کنار که از این شهرستان می گذرد. می توانید با سفر به مرزیکلا از جاده ی رویایی گنج افروز عبور کنید و به شهرستان بابل بروید. خاطره ای شیرین برای خود در این سفر به یادگار بگذارید.

 سوئیت چوبی مرزیکلا

اقامتگاه های زیبا و عالی در دل جنگل مرزیکلا

سوئیت های جنگلی مرزیکلا از شهرت بالایی برخوردار هستند. می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن به وب سایت املاک باشی مراجعه نمایید یا اپلیکیشن املاک باشی را نصب کنید و اقدام به اجاره سوئیت در مرزیکلا نمایید. این شهرستان به دلیل نزدیکی به جنگل، محیطی بکر و آرام است. 

می توانید در مکان های اقامتی آن ساعتی خوش و آرام را با خانواده سپری نمایید. کسانی که به گردش در دل جنگل و طبیعت علاقه دارند، بهتر است این شهرستان را انتخاب کنند. 

برای اجاره ویلا شمال دیگر نیاز نیست ساعت ها درگیر شوید. می توانید در کمترین زمان ممکن به املاک باشی مراجعه کنید. خانه ای ویلایی زیبایی در این سایت برای شما به نمایش گذاشته شده است. می توانید با اجاره ویلا در مرزیکلا سفری خاطره انگیز برای خود تدارک ببینید.

[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

قدمگاه جهرم فارس

قدمگاه جهرم؛ جاذبه باستانی و تاریخی

قدمگاه جهرم که در یکی از شهرستان های استان فارس قرار دارد، یکی از مناطق گردشگری و جاذبه های توریستی در ایران به شمار می رود. این منطقه تاریخی زیبایی های خاصی را در خود جای داده و علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب می کند. می توانید با سفر به جهرم، از جاذبه های توریستی این منطقه بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *