درگهان یک بندر کوچک با چند خیابان و مراکز خرید متعدد است که گاهی از مراکز خرید جزیره قشم هم برای گردشگران جذابیت بیشتری دارد؛ درگهان در حد فاصل بین قشم و بندر لافت واقع شده است..

مراکز خرید درگهان کدامند؟

درگهان یک بندر کوچک با چند خیابان و مراکز خرید متعدد است که گاهی از مراکز خرید جزیره قشم هم برای گردشگران جذابیت بیشتری دارد؛ درگهان در حد فاصل بین قشم و بندر لافت واقع شده است. مراکز خرید درگهان دارای لباس، اکسسوری، کیف و کفش، خوراکی و غیره هستند. بسیاری از مردمان محلی و مسافران نیاز های اصلی خرید خود را از طریق بازار ها و مراکز خرید درگهان انجام می دهند. جذابیت های موجود در این مراکز خرید درگهان به حدی است که گفته می شود امکان ندارد به یکی از آنها وارد شوید و دست خالی برگردید. اگر قصد سفر به قشم و درگهان را دارید و یکی از اهدافتان خرید کردن است، این مطلب را از دست ندهید.

آشنایی با مراکز خرید درگهان

در این بندر چندین مرکز خرید وجود دارد که به آن از جنبه تجاری اهمیتی دوچندان می دهند. در ادامه به بررسی مراکز خرید درگهان از مهم ترین گزینه ها به ترتیب می پردازیم:

بازار نخل درگهان

بازار نخل و یا همان مرکز خرید نخل یکی از لوکس ترین و مهم ترین گزینه در بین دیگر مراکز خرید درگهان است. در این بازار 200 غرفه وجود دارد که اکثر آنها در حوزه فروش لباس و پوشاک فعالیت می کنند. در نزدیکی این بازار نیز مراکزی برای تهیه غذا نیز وجود دارد. فضا و معماری داخلی بازار نخل طوری طراحی شده که هر گردشگری را به سمت خود جذب می کند. ساعت کار این بازار 7 الی 9 شب می باشد.

بازار نخل درگهان

بازار اطلس درگهان

بازار اطلس یک بازار انحصاری مخصوص کیف و کفش است که روبروی بازار نخل قرار گرفته است. این بازار در دو طبقه ساخته شده است و دارای کیف، کفش و چمدان است. زیبایی های محیط این بازار و تنوع اجناس و محصولاتی که در این مرکز خرید وجود دارد همواره گردشگران متعددی را به سمت خود جذب می کند. ساعات کار این مرکز خرید در درگهان از ساعت 8 و نیم صبح تا 11 شب می باشد.

بازار اطلس درگهان

بازار دودلفین درگهان

گزینه بعدی در بین دیگر مراکز خرید درگهان بازار دو دولفین است که در آن همه چیز شامل روسری و شال، بدلیجات و لباس، کیف و کفش به سادگی پیدا می شود. نارنجی بودن رنگ ساختمان این بازار نشانه خوبی برای یافتن آن بدون جستجو خاصی است. در این بازار برند های مشهوری مثل نایک، آدیداس، پویا، سامسونگ، ال جی و غیره به آسانی پیدا می شوند. البته به جز موارد ذکر شده شما به سادگی می توانید در این بازار غذا تهیه کرده و از فضای موجود در آن لذت ببرید. ساعات کار این مجموعه از 9 صبح تا 10 شب است.

بازار دولفین درگهان

بازار دریا درگهان

بازار دریا یک بازار یا مرکز خرید جدید و تازه است. در آن به آسانی می توانید عطر و ادکلن، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و حتی لوازم خانگی با قیمت مناسب را پیدا کنید. در این بازار برند های مطرحی مثل زارا به فروش می رسد که مزیت قابل توجهی برای آن به شمار می آید. در نزدیکی از گزینه از بین دیگر مراکز خرید مراکز تفریحی جهت تهیه غذا و استراحت وجود دارد. ساعات کار در این مرکز 9 تا 10 شب می باشد.

بازار دریا درگهان

برای اینکه در این بندر یا در قشم اقامت آسان و به صرفه ای داشته باشید می توانید با کمک سایت یا اپ املاک باشی خانه، سوئیت یا آپارتمان رزرو کنید.

[faqs style=”accordion” filter=”dargahan”]

مطلب پیشنهادی

غار سنگ شکن

غار سنگ شکن جهرم؛ لانه عجیب و دست ساز

در میان جاذبه های گردشگری و تاریخی شهر جهرم، باید به غار سنگ شکن اشاره کنیم. این غار دیدنی از زیبایی های خاصی برخوردار است، که می تواند انسان را به وجد آورد. همین جاذبه های تاریخی در جهرم است که منجر شده تا هر ساله بر تعداد گردشگرانی که این شهر را برای سفر انتخاب می کنند، افزوده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *