ساحل نقره ای جزیره هنگام؛ سرزمین درخشان

ساحل نقره ای جزیره هنگام ؛ سرزمین درخشان

بسیاری از مردم ایران تصور می کنند که جنوب ایران گرم و غیر قابل تحمل است. اما با دیدن ساحل نقره ای دنیایی از شگفتی را در برابر چشمان خود مشاهده می کنند. این ساحل زیبا و خارق العاده که در جزیره هنگام که در دو کیلومتری جزیره قشم قرار دارد واقع شده است، از زیبایی خاصی برخوردار می باشد.

تمام سطح این ساحل پوشیده از شن های نقره ای و براق است، و به همین علت گردشگران زیادی را از اقصی نقاط ایران به سمت خود جذب می کند. تمام اطراف ساحل نقره ای را رستوران ها و کافه های بی نظیر فراگرفته اند. می توانید روزهای تعطیل خود را در این ساحل به بهترین شکل ممکن سپری کنید.

اگر قصد دارید برای یک هفته یا حتی اخر هفته های خود محلی را برای گردش انتخاب کنید، ساحل نقره ای با هتل های باشکوه پذیرای شماست. برای این کار می توانید اقدام به اجاره سوئیت یا اجاره خانه مبله در جزیره هنگام نمایید. تا از دیدنی های این جزیره بهره مند شوید. 

ساحل نقره ای در شب

دیدنی های جذاب اطراف ساحل نقره ای

در اطراف این ساحل محلی برای زندگی دلفین ها وجود دارد، که می تواند بازدید از آن برای شما جذاب باشد. در کنار گشت و گذار در اطراف ساحل، به بازدید از محل زندگی دلفین ها نیز بپردازید. آیا شب های ساحل هنگام را از نزدیک دیده اید؟ در مورد شگفتی های آن چیزی شنیده اید؟ 

تنها زمانی می توانید زیبایی و جذابیت این ساحل را لمس کنید، که خودتان آن را با چشمان خودتان ببینید. علاوه بر دلفین ها، در ساحل نقره ای خاردم مصری، آهوها، کشتی به گل نشسته پرتغالی و سواحل بی نظیر نقره ای وجود دارد. که بازدید از هر کدام این نقاط، می تواند ساعت ها زمان شما را به خود اختصاص دهد. 

ماسه های درخشان ساحل نقره ای

علت درخشندگی ساحل خاص نقره ای در شب 

شاید تصور کنید که درخشندگی ساطع شده ساحل نقره ای در شب، به خاطر انعکاس نور مهتاب باشد. اما این باور غلط است. ذرات درخشانی در ماسه های این ساحل وجود دارند، که از نوع کانی براق می باشند. از این رو در تاریکی شب به شکل خارق العاده ی شروع به درخشش می کنند. 

این ساحل زیبا در شب به قدری جذاب و خاص می شود، که چشم را خیره می کند. البته باید بگوییم تنها زمانی این نور در ساحل نقره ای دیده می شود، که امواج با ساحل برخورد کنند. پس از آن ساعت ها می توانید این منظره دلنشین و زیبا را مشاهده نمایید. 

اگر به زیبایی محیط اهمیت می دهید، بهتر است این ذرات نقره ای را از ماسه های ساحل جزیره هنگام جدا نکنید. تا این منطقه برای همیشه به عنوان یک ساحل دیدنی و شگفت انگیز در خاطر مسافران باقی بماند. همه ما می توانیم در این ساحل، خاطرات فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنیم.

[faqs style=”accordion” filter=”hengam”]

مطلب پیشنهادی

غار سنگ شکن

غار سنگ شکن جهرم؛ لانه عجیب و دست ساز

در میان جاذبه های گردشگری و تاریخی شهر جهرم، باید به غار سنگ شکن اشاره کنیم. این غار دیدنی از زیبایی های خاصی برخوردار است، که می تواند انسان را به وجد آورد. همین جاذبه های تاریخی در جهرم است که منجر شده تا هر ساله بر تعداد گردشگرانی که این شهر را برای سفر انتخاب می کنند، افزوده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *