رزرو اقامتگاه در کیش

رزرو سوئیت در کیش ؛ مرواریدی در خلیج فارس

رزرو سوئیت در کیش؛ مرواریدی در خلیج فارس

جزیره کیش یا نگین خلیج فارس این روزها محبوب ترین و جذاب ترین مقصد گردشگری ساحلی در ایران می باشد . کیش یکی از شاخص ترین مراکز گردشگری و تجاری ایران است که در سال 1361 تحت عنوان نخستین منطقه آزاد تجاری کشور برگزیده شد. برای اینکه بتوانید از این جزیره زیبا بهترین استفاده را ببرید لازم است که پیش از سفر اطلاعاتی در خصوص رزرو سوئیت در کیش بدست آورید.

اقتصاد جزیره کیش بر پایه ی تجارت و گردشگری قرار دارد . آنچه بیش از هرچیز در جزیره کیش نظر شما را جلب خواهد کرد وجود مراکز تجاری تفریحی بسیار لوکس است که در این منطقه جا خوش کرده اند.

جزیره کیش با وجود آب و هوای دل انگیز، دریای نقره فام، سواحل مرجانی و تفریحات آبی هیجان انگیزی که دارد فرصتی برای خستگی و کسالت باقی نمی گذارد.

به تجربه ثابت شده است که بهترین زمان برای سفر به کیش فصل بهار و زمستان است چرا که شرایط از لحاظ آب و هوایی برای خوش گذرانی در این جزیره زیبا مهیاست. سالانه یک میلیون و 700 هزار گردشگر به جزیره کیش سفر می کنند.

اگر اندکی هوشمندانه عمل کنید می توانید از شرایط پروازهای چارتر کیش استفاده کنید و سفری مقرون به صرفه داشته باشید.

رزرو اقامتگاه در کیش2

 

اگر می خواهید سفر جالب تری داشته باشید و بتوانید بهترین بهره وری را از بودجه سفرتان ببرید پیش از هر چیز باید بدانید که بهترین ویلا و سوئیت برای شما در کیش کجا می تواند باشد.

جزیره کیش تفریحات آبی و خاکی و گردشگاههای فراوانی دارد که برای دسترسی مناسب به این مکانها می بایست رزرو ویلا و سوئیت در کیش را با دقت بیشتری انجام دهید.

تفریحاتی که در سفر به کیش باید انجام داد

زمانی که به کیش سفر میکنید خود را برای انجام تفریحات متنوع آماده کنید در زیر تعدادی از تفریحاتی که بسیار محبوب است را برایتان معرفی میکنیم.

پارک کیبل اسکی آکواکوم

اسکی کابلی روی آب را در بزرگترین پارک کیبل اسکی جهان در کیش تجربه کنید.این پارک در ساحل شرقی کیش، بلوار فردوسی واقع است. شما میتوانید از سرعت 27 کیلومتر تا 600 کیلومتر بر ساعت را روی آب تجربه کرده ، از آنجایی که قبل از شروع اسکی به شما آموزش کامل داده میشود نگران امنیت خود نباشید و فقط لذت ببرید.

پارک کیبل اسکی آکواکوم
آکواریوم کیش

دیدن دنیای زیر آب همیشه برایما خواستنی و جذاب بوده است. اگر امکان غواصی ندارید نگران نباشید روش راحت تر و کم هزینه تر برای دیدن زیبایی های چشمگیر و ستودنی زیر آب ، ماهی های رنگارنگ و مرجان ها، رفتن به آکواریوم کیش است. این آکواریوم در ساختمان کانون هنر در خیابان فردوسی واقع است. طراحی این آکواریوم به شکل کشتی است که از دو آکواریوم مجزا تشکیل شده است. یک آکواریوم مخصوص کوسه ها و مارها و ماهی های بزرگ و تمساح و دیگری انواع ماهی های کمیاب و فانتزی و رنگارنگ را میتوانید مشاهده کنید.

آکواریوم کیش
قلعه وحشت

وقتی که آرامش آکواریوم کیش به شما غلبه کرد وقت آن است که هیجان را دوباره چاشنی سفرتان کنید. برای اینکار میتوانید سری به قلعه وحشت، اولین قلعه وحشت در ایران بزنید. در این قلعه میتوانید ترس و هیجان لذت بخش را تجربه کنید. نکته جذاب این است که در طول مسیر عکاس های هستند که از شما عکس میگیرند ، بعد از خارج شدن از قلعه با پرداخت هزینه میتوانید عکس هایتان را تحویل بگیرید و واکنش خود را در طول مسیر ببینید.برای اینکه از جذابیت این قلعه کم نشود بهتر است از داخل قلعه نگوییم باشد که بروید و تجربه کنید.

قلعه وحشت کیش
بولینگ مریم کیش

مجموعه بولینگ مری در سال 1383 راه اندازی شد. از تفریحات این مکان میتوان به جنگ های شادی اکبر اقبالی و دیگ همکارانش اشاره کرد. در این مجموعه امکانات تفریحی همچون میزهای بیلیارد، سالن بدنسازی ، گیم نت، دنیای بازی، سونا نیز برای شما عزیزان وجود دارد. زمانی که به این مجموعه میروید پیشنهاد میکنم حتما به سالن بیلیارد رفته و در کنار بازی از چشم انداز زیبای جزیره کیش لذت ببرید. زمانی که خسته شدید میتوانید به کافی شاپ ها و رستوران های این مجموعه رفته و تجدید قوا کنید.

مجموعه بولینگ مریم
تفریحات دریایی

از پر طرفدار ترین و جذاب ترین تفریحات کیش میتوانیم تفریحات دریایی کیش را عنوان کنیم. با حضور در مجموعه تفریحات دریایی گذر زمان مفهوم خود را ازدست می دهید.تنوع این تفریحات بسیار زیاد است و شاید نتوانید همه را در یک روز انجام بدهید. تفریحاتی همچون باندی جامپینگ ، پاراسل بانانا ، شاتل ، غواصی ، قایق تندرو ، اسکی روی آب و جت اسکی از محبوب ترین ها هستند. مورد دیگری که تجربه آن خالی از لطف نیست کشتی های تفریحی دریای نیلگون خلیج فارس است.

تفریحات دریایی کیش
سوارکاری و دوچرخه سواری

علاقه مندان به سوارکاری میتوانند به باشگاه سوارکاری کلهر رفته و از سوارکاری در ساحل زیبای کیش لذت ببرید. همچنین میتوانید در طولانی ترین و زیباترین مسیر دوچرخه سواری کشور به طول 51 کیلومتر به دوچرخه سواری مشغول شوید

مراکز خرید و بازارهای کیش

یکی دیگر از تجربه های لذت بخش گردش در مراکز خرید و بازارهای کیش است. همچنین وجود اجناس و کالاهای اصل و با قیمت بسیار مناسب موجب شده که اکثر کسانی که به کیش سفر میکنند حتما سری به مراکز خرید کیش بزنند. معروفترین مراکز خرید عبارتند از بازار مروارید، پانیذ، زیتون ، مرجان ، ونوس و مریم ، مراکز خرید سرینا ، دامون، پردیس1، پردیس2، بازار پارس خلیج کیش و بازار هرمز هستند.

مراکز خرید و بازارهای کیش

رزرو سوئیت در کیش یا هتل؟

درست است که در جزیره کیش هتل های لوکس و چند ستاره زیادی برای اقامت وجود دارد اما رزرو ویلا و سوئیت در کیش امکانات ویژه ای دارد وبصورت آنلاین و سریع انجام می شود.شما می توانید از میان ویلاها و سوئیت های مبله که امکانات رفاهی کامل دارند و لوکیشن آن به انتخاب شماست، یک انتخاب طلایی برای سفر داشته باشید.

یکی از مزیت های رزرو سوئیت در کیش این است که اگر به تفریحات آبی و ساحل دریا علاقه بیشتری دارید می توانید ویلاهای ساحلی را برای اقامت انتخاب کنید. کیش به دلیل اقلیم خاصی که دارد ویلا و سوئیت های متفاوتی را در خود جای داده است.

اگر تمایل داشته باشید در نواحی حومه و محلی اقامت کنید، ویلا و سوئیت های بوم گردی با امکانات و فضای مناسب برای مسافران مهیا شده است.

با انتخاب خانه های محلی برای اقامت می توانید لذت خوردن غذاهای محلی کیش مانند سمک مشوی که نوعی ماهی سرخ شده مخصوص است را تجربه کنید.

رزرو اقامتگاه در کیش

 سایت املاک باشی با هدف بهبود کیفیت سفر شما به کیش، اجاره سوئیت،ویلا و سوئیت را بصورت اجاره روزانه و بلند مدت در نظر گرفته است. رزرو ویلا و سوئیت در کیش از طریق سایت املاک باشی تجربه ی تازه ای از سفر را برای شما رقم می زند.

سوالات رایج مسافران کیش

برای کاهش هزینه های سفر به کیش چه اقداماتی میتوان انجام داد؟

یکی از راه های کاهش هزینه سفر خرید بلیط های لحظه آخری و چارتری است که با قیمت های بسیار مناسب میتوانید تهیه کنید. معمولا در اوایل هفته قیمت بلیط های رفت و برگشت ارزانتر است. اجاره سوئیت و آپارتمان مبله که از لحاظ قیمت بسیار مناسب تر هستند نیز در کاهش هزینه نوثر است. برای انجام تفریحات نیز میتوانید از طریق یک سری از سایت هایی مانند تخفیفان و نت برگ و… میتوانید بلیط های تخفیف دار تهیه کنید.

چه فصل هایی برای سفر به کیش مناسب است؟

از آنجایی که کیش از شهر های جنوبی کشور است تابستان های گرمی دارد بهتر است در فصل زمستان و بهار به کیش سفر کنید.

چگونه یک سوئیت یا آپارتمان مبله در کیش اجاره کنم؟

کیش هرساله پذیرای تعداد زیادی گردشگر داخلی و خارجی است. بنابراین یکی از منابع درآمد ساکنین کیش اجاره سوئیت و آپارتمان مبله است شما میتوانید از بین سوئیت ها و آپارتمان های مبله ثبت شده در سایت املاک باشی هرکدام که مورد پسند و مناسب بودجه تان است را انتخاب کرده و رزرو نماییدو به این نکته توجه کنید که برای پیشگیری از هرگونه مشکل و کلاهبرداری حتما از سایت های معتبر اقدام به رزرو نمایید.

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *