رزرو آنلاین سوئیت نزدیک بیمارستان تهران

رزرو اقامتگاه ارزان نزدیک به بیمارستانها و مراکز درمانی در تهران

رزرو اقامتگاه ارزان نزدیک به بیمارستانها و مراکز درمانی در تهران

رزرو اقامتگاه : علم پزشکی روز به روز در حال پیشرفت بوده و امکان درمان بسیاری از بیماری هایی که در گذشته به عنوان بیماری های صعب العلاج مطرح می شدند به شکلی ساده تر، مؤثرتر و بعضا با درمانهایی که به لحاظ اقتصادی بودجه کمتری را می طلبند فراهم شده است.

بسیاری از بیماری ها در گذشته با اینکه درمان می شدند با عوارض زیادی که برای بیمار فراهم می کردند شرایط را برای بیمار سخت تر می کردند ولی امروزه در پیشرفت تکنولوژی پزشکی اکثر درمانها به سمت ساده تر شدن و عوارض کمتر سوق داده شده اند از جمله درمانهایی مانند تزریق tpa برای بیمار سکته مغزی و غیره که در مراکز پزشکی معتبر انجام می شود.

 از سوی دیگر برخی مشکلات مانند تهیه و رزرو اقامتگاه افرادی در فواصل دورتر دسترسی به درمان را سخت کرده که باعث شده بعضا به همان درمانهای قبلی بپردازند ولی ما این مسئله را برایتان مرتفع کردیم.

با توجه به اینکه کشور ایران خوشبختانه از این پیشرفت عقب نمانده و مراکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی ایده آلی در تهران فراهم شده که بیمار در آنها به خوبی مراحل درمان را طی می کند رزرو اقامتگاه در تهران یک مسئله مهم برای بیماران است.

بیماران شهرستانی برای رزرو اقامتگاه بخوانند

ولیکن به دلیل تجمع اکثر بیمارستانهای فوق تخصصی در پایتخت، تهران به یک مامن امن تر و خواسته بیماران شهرستانی تبدیل شده، اکثر این بیماران با پذیرش در بیمارستان مسائل حاشیه ای از جمله محل اقامت بیمار برای مراحل تشخیص و درمان و نیز همراهان را پیدا می کنند.

از این بابت این متن آماده شده تا رزرو اقامتگاه نزدیک به بیمارستانها و مراکز درمانی ارزان در تهران و در عین حال تخصصی و فوق تخصصی راحتتر و در زمان کمتری صورت پذیرد.

در این تاپیک بیمارستانهای فوق تخصصی تهران به شما معرفی شده و می توانید با استفاده از موقعیت یاب مناسب نزدیکترین اقامتگاه را با شرایط خودتان انتخاب و رزرو اقامتگاه مورد نظرتان را با چند کلیک انجام دهید.

امکانات اقامتی برای تورهای پزشکی و رزرو اقامتگاه توریستها

علاوه بر شهرستانیهای محترم بسیاری از توریستها علی الخصوص از کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای همسایه به دلایل مختلفی از جمله پیشرفتهایی که پزشکان ایرانی در جهان داشته و آمار مناسب موفقیت این قشر جامعه در علم و فناوری از خود به جای گذاشته، مانند:

پائین تر بودن هزینه های درمان در کشور ایران نسبت به برخی کشورهای همسایه و یا کشورهای دورتر، بالارفتن قیمت دلار و برخی دیگر دلایل ترجیح می دهند تا خدمات پزشکی خود را از بیمارستانهای تخصصی و فوق تخصصی ایران دریافت کنند.

اگر شما نیز جزء این دسته عزیزان هستید مطالعه این مطلب به شما بسیار کمک می کند تا بدانید با کدام بیمارستانها و با چه امکاناتی در ارتباط خواهید بود و اقامتگاههای مناسب برای شما کدامند.

شما می توانید در سایت املاک باشی  به رزرو اقامتگاه مورد نظرتان بپردازید.

لیست بیمارستانهای تخصصی در تهران

بیمارستان های خصوصی تهران

بیمارستان آبان:

واقع در منطقه 6 تهران و دارای بخش های مختلف بستری، ستاره دار، کلینیکی و پاراکلینیکی می باشد، بیمارستان به شکل عمومی فعالیت می کند
از بخش های کلینیکی بیمارستان درمانگاهای ارتوپدی، چشم، شنوایی سنجی، درمانگاه ارولوژی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، داخلی، اطفال و زنان و زایمان هستند.

بیمارستان همچنین شامل بخش های فیزیوتراپی، داروخانه، سونوگرافی، آزمایشگاه طبی، اکوکاردیوگرافی، آندوسکوپی، کلینیک آزمایشگاهی ناباروری و پاتولوژی می باشد.
با توجه به واقع شدن بیمارستان در خیابان کریمخان زند و منطقه شش راحتترین اقامتگاهها برای شما محل هایی در منطقه شش خواهد بود و اگر به دنبال رزرو اقامتگاه در اطراف این بیمارستان هستید در سایت املاک باشی اقامتگاههای این منطقه را بررسی کنید.

بخش های سوختگی، جراحی زیبایی، جراحی دست، فک و صورت و جراحی پلاستیک و ترمیمی از جمله بخش های بستری بیمارستان است.
آدرس: خیابان کریم خان زند، آبان جنوبی و یا همان خیابان شهید عضدی ، پلاک 46

اجاره سوئیت و اقامتگاه نزدیک بیمارستان آبان

نزدیک بودن محل اقامت به بیمارستان همواره برای بیماران و افرادی که چند روزی برای طی شدن مراحل درمان مجبور به اسکان در تهران هستند مورد توجه است . نزدیک ترین اقامتگاه ها را برای شما پیدا کرده ایم که میتوانید با مراجعه به سایت املاک باشی از طریق فیلتر مناطق جستجو کنید و رزرو نمایید.

انواع سوئیت ، آپارتمان مبله و هتل آپارتمان های نزدیک بیمارستان آبان در خیابان کریم خان زند با مسافت 550 متر و زمان 2 دقیقه، میدان ولیعصر با مسافت 1 کیلومتر و زمان 4 دقیقه ، خیابان سمیه با مسافت 1.8 کیلومتر و زمان 9 دقیقه ، خیابان هفت تیر با مسافت 1.7 کیلومتر و زمان 6 دقیقه ، خابان بهار با مسافت 2.5 کیلومتر و زمان 9 دقیقه ، مفتح با مسافت 2.5 کیلومتر و مدت زمان 11 دقیقه

جهان آرا با مسافت 3.4 کیلومتر و مدت زمان 12 دقیقه ، عباس آباد با مسافت 3.3 کیلومتر و مسافت 11 دقیقه ، در میدان سپاه با مسافت 3.8 کیلومتر و مدت زمان 13 دقیقه ، یوسف آباد با مسافت 3.8 کیلومتر و زمان 14 دقیقه ، میدان انقلاب با مسافت 3.4 کیلومتر و مدت زمان 11 دقیقه ، سهروردی شمالی با مسافت 4.6 کیلومتر و زمان 14 دقیقه ، شریعتی با مسافت 4.5 کیلومتر و زمان 17 دقیقه ، گاندی با مسافت 4.2 کیلومتر و مدت زمان 14 دقیقه واقع است.

بیمارستان آپادانا:

دارای بخش های داخلی- جراحی مردان و زنان، بخش های زایمان، نوزادان، ICU و CCU مشغول به کار است، بیمارستانی خصوصی با قدمت 50 سال
واقع در خیابان فردوسی، سپهبد قرنی، نرسیده به کریمخان، نبش خیابان سپند، منطقه 1 شهرداری

اقامتگاه های نزدیک به بیمارستان آپادانا در سایت املاک باشی

انواع سوئیت ، آپارتمان مبله و هتل آپارتمان های نزدیک بیمارستان آپادانا در کریم خان زند با مسافت 1 کیلومتر و زمان 5 دقیقه ، طالقانی با مسافت 1.2 کیلومتر و زمان 3 دقیقه ، فردوسی با مسافت 1.2 کیلومتر و زمان 5 دقیقه ، ولیعصر با مسافت 1.5 کیلومتر و زمان 7 دقیقه ، هفت تیر با 2.2 کیلومتر مسافت و 6 دقیقه زمان ، مفتح با مسافت 2.1 کیومتر و زمان 14 دقیقه ، سعدی با مسافت 2.6 کیلومتر و زمان 13 دقیقه ، میدان سپاه با مسافت 3 کیلومتر و

زمان 14 دقیقه ، میدان انقلاب با مسافت 3.5 کیلومتر و زمان 14 دقیقه ، جهان آرا با مسافت 3.8 کیومتر و مسافت 16 دقیقه ، سهروردی شمالی با مسافت 4 کیلومترو زمان 18 دقیقه ، یوسف اباد با مسافت 4 کیلومتر و زمان 15 دقیقه در سایت املاک باشی وجود دارد. شما میتوانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن املاک باشی از طریق فیلتر منطقه مناطق فوق را انتخاب کرده و اقدام به رزرو نمایید.

بیمارستان آتیه:

بخش های بستری شامل جراحی، نوزادان، اطفال، بخش های داخلی، شیمی درمانی، مراقبت های ویژه و اعصاب و روان
این مرکز همچنین شامل بخش های آنژیوگرافی، دیالیز و بخش آمادگی قبل از عمل نیز می باشد، آندوسکوپی، فیزیوتراپی، رادیولوژی و سنگشکن از دیگر امکانات بیمارستان آتیه است.
آدرس: شهرک قدس، بلوار فرحزادی، تقاطع دادمان، منطقه 2 شهرداری

رزرو اقامتگاه نزدیک بیمارستان آتیه

سوئیت یا آپارتمان مبله های نزدیک بیمارستان در شهرک غرب با مسافت 3.1 کیلومتر و مدت زمان 9 دقیقه ، سوئیت در گیشا با مسافت 4.9 کیلومتر و زمان 9 دقیقه ، سوئیت در پونک با مسافت 5 کیلومتر و زمان 9 دقیقه ، سوئیت مبله در سعادت آباد با مسافت 4.5 کیلومتر و زمان 12 دقیقه ، آپارتمان مبله در مرزداران با مسافت 5 کیلومتر با زمان 8 دقیقه از نزدیک ترین اقامتگاه های نزدیک بیمارستان آتیه است.

برای رزرو سوئیت ، آپارتمان مبله و همچنین هتل آپارتمان نزدیک بیمارستان آتیه میتوانید به سایت املاک باشی مراجعه نمایید و از طریق فیلتر مناطق ، اقامتگاه های نزدیک بیمارستان آتیه را جستجو کرده و از پیش رزرو نمایید.

بیمارستان آراد:

بیمارستان واقع در منطقه 7 شهرداری و شامل بخش های داخلی ، زنان و زایمان، جراحی، جراحی مغز و اعصاب، اورولوژی، چشم پزشکی، قلب، مراقبتهای ویژه و مراقبتهای ویژه پزشکی می باشد.
بخش های آنژیوگرافی، دیالیز، شیمی درمانی، پزشکی هسته ای، زنان و مامایی، فیزیوتراپی و داروخانه از دیگر بخش های بیمارستان است.
تصویربرداری پزشکی، طب هسته ای، طب انتقال خون نیز قسمتهایی از فعالیتهای این مرکز می باشد.
آدرس: خیابان سمیه، بین خیابان دکتر شریعتی و بهار
اگر قصد استفاده از امکانات این مرکز را دارید می توانید رزرو اقامتگاه مورد نظرتان را در محدوده خیابانهای شریعتی، بهار، سمیه و اطراف آن انجام دهید.

اقامتگاه های نزدیک به بیمارستان آراد در سایت املاک باشی

سوئیت یا آپارتمان مبله های نزدیک بیمارستان آریا در میدان سپاه با مسافت 1.6 کیلومتر و زمان 8 دقیقه ، شریعتی با مسافت 2.8 کیلومتر و زمان 10 دقیقه ، بهار با مسافت 1.9 کیلومتر و زمان 8 دقیقه ، دروازه شمیران با مسافت 2.7 کیلومتر و زمان 10 دقیقه ، فردوسی 2.3 کیلومتر و زمان 10 دقیقه ، آرژانتین با مسافت 2.7 کیلومتر و زمان 11 دقیقه ، انقلاب با مسافت 3.8 کیلومتر و زمان 13 دقیقه ، مفتح با مسافت 3.4 کیلومتر و زمان 11 دقیقه ، سبلان

3.6 کیلومتر و زمان 16 دقیقه ، هفت تیر با مسافت 3.2 کیلومتر و زمان 13 دقیقه ، میدان ولیعصر با مسافت 3.4 کیلومتر و زمان 13 دقیقه ، میدان انقلاب با مسافت 4.8 کیلومتر و زمان 18 دقیقه ،سهروردی شمالی 4.3 کیلومتر با زمان 15 دقیقه در سایت املاک باشی وجود دارد. شما میتوانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن املاک باشی از طریق فیلتر منطقه مناطق فوق را انتخاب کرده و اقدام به رزرو نمایید

بیمارستان آریا:

بیمارستان در منطقه 6 تهران قرار گرفته، جراحی عمومی زنان، زنان و زایمان، ارتوپدی، گوش و حلق، روانپزشکی، اطفال، جراحی عمومی مردان، شیمی درمانی، ارولوژی، جراحی مغز و اعصاب، چشم، آی سی یو، ان آی سی یو، سی سی یو از بخشهای بستری بیمارستان می باشد.
اورژانس، درمانگاههای اطفال، ارولوژی، عفونی، ارتوپدی، قلب، ریه، چشم، روانشناسی و پوست بخش هایی از درمانگاههای این بیمارستان بزرگ است.
آدرس: بلوار کشاورز – نبش وصال شیرازی – بیمارستان آریا
بهتر است رزرو اقامتگاه مورد نظرتان را در محدوده منطقه 6 در نظر بگیرید.

اقامتگاه و سوئیت های نزدیک به بیمارستان آریا در سایت املاک باشی

سوئیت ، آپارتمان مبله و اقامتگاه های نزدیک بیمارستان آریا در مناطقی همچون میدان ولیعصر با مسافت 1.1 کیلومتر و زمان 5 دقیقه ، میدان انقلاب با مسافت 1.7 کیلومتر و زمان 6 دقیقه ، کریم خان زند با مسافت 1.9 کیلومتر و زمان7 دقیقه ، فردوسی با مسافت 2.7 کیلومتر و زمان 11 دقیقه ، هفت تیر با مسافت 3 کیلومتر و زمان 12 دقیقه ، آرژانتین با مسافت 2.3 کیلومتر و زمان 10 دقیقه ، یوسف آباد 3.8 کیلومتر و زمان 14 دقیقه ،

رودکی با مسافت 3.3 کیلومتر و زمان 11 دقیقه ، جمهوری با مسافت 3.2 کیلومتر و زمان 11 دقیقه ، کامرانیه با مسافت 3.6 کیلومتر و زمان 15 دقیقه ، نواب با مسافت 3.8 کیلومتر و زمان 13 دقیقه، جهان آرا با مسافت 3.9 کیلومتر و زمان 12 دقیقه ، آذربایجان با مسافت 3.5 کیلومتر و زمان 12 دقیقه و مفتح با مسافت 3.9 کیلومتر و زمان 18 دقیقه قرار دارد. شما میتوانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن املاک باشی و از طریق فیلتر مناطق منطقه مورد نظر خود را انتخاب کنید و واحدهای موجود را مشاهده کرده و انتخاب نمایید و اقدام به رزروکنید.

بیمارستان ابن سینا:

این بیمارستان شامل کلینیک های زیادی است که با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص به ویزیت بیماران می پردازد.

از جمله کلینیک های مغز و اعصاب، ارتوپدی، زنان، گوش و حلق و بینی، جراحی عمومی، گوارش، خون و انکولوژی، ریه، آسم و آلرژی، غدد، نفرولوژی، روماتولوژی، چشم پزشکی، عفونی، جراحی ارتوپدی، کلیه و مجاری، پلاستیک و زیبایی، جراحی کولورکتال، تسکین درد، پوست و مو، زیبایی، روانشناسی، قلب و عروق، تغذیه، ژنتیک، شنوایی سنجی، داخلی مغز و اعصاب، گفتاردرمانی و دیگر کلینیک ها آماده پذیرایی از بیماران است.

این بیمارستان در مرز میان منطقه 2 و منطقه 5 شهرداری واقع شده است.
آدرس: فلکه دوم صادقیه، ابتدای خیابان آیه الله کاشانی

پذیرش بیمارستان اقبال و رزرو اقامتگاه در منطقه 10

این مرکز شامل بخش های بستری جراحی عمومی، زنان و زایمان، بخش نوزادان ، POST CCU و قلب، داخلی، اطفال، ارولوژی و CCU می باشد.

درمانگاهها از جمله ارولوژی، گوش و حلق، ارتوپدی، اطفال، نوزادان، اورژانس، جراحی عمومی، زنان، قلب، داخلی اعصاب، پوست، جراحی ترمیمی، داخلی گوارش و طب فیزیکی بخش های کلینیکی بیمارستان و قسمتهای پاراکلینیکی شامل، آندوسکوپی، اکو، تست ورزش، شنوایی سنجی، سونوگرافی، کولونوسکوپی، الکتروآنسفالوگرافی، پاتولوژی فیزیوتراپی، لیزر، تغذیه، داروخانه و سنجش تراکم هستند.
منطقه 10 شهرداری
آدرس: خیابان آذربایجان – تقاطع خیابان رودکی – بیمارستان اقبال

بیمارستان بهمن:

شامل کلینیک های زنان، گوش و حلق و بینی، قلب، زخم و هیپوفیز، خدمات پاراکیلینیکی بیمارستان من جمله دیالیز، پزشکی هسته ای، فیزیوتراپی، کلینیک ناباروری، دندانپزشکی، تصویربرداری و آزمایشگاه می باشد و در منطقه 2 شهرداری واقع شده است.
آدرس: شهرك غرب، خيابان ايران زمين شمالي، بيمارستان بهمن

بیمارستان تریتا

درمانگاه ها و کلینیک های بیمارستان شامل مغز و اعصاب، داخلی، قلب، گوارش، غدد، هماتولوژی، انکولوژی، نفرولوژی، عفونی، طب فیزیکی، کلینیک درد، جراح قلب، روانشناسی، ارولوژی، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، جراح عمومی، جراح مغز و اعصاب، اطفال، نوزادان، تغذیه، ریه، جراحی پلاستیک، زنان و زایمان، طب سوزنی، روانپزشکی

بیمارستان تریتا در محدوده منطقه 20 شهرداری واقع شده است
آدرس: بزرگراه شهید خرازی ، بعد از تقاطع بزرگراه آزادگان
لیست رزرو اقامتگاه ها در منطقه 20 شهرداری را از سایت املاک باشی ببینید

پذیرش بیمارستان دی و رزرو اقامتگاه در محدوده ولیعصر

دارای کلینیک های لاپاراسکوپی، مغز و اعصاب، زایمان، آندوسکوپی، آنکولوژی، ارتوپدی، استروبوکوپی، اطفال، اورولوژی، ایمونولوژی، آلرژی، تغذیه، جراحی اطفال، جراحی عروق، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، پلاستیک، داخلی، داخلی کلیه، روانپزشکی، روماتولوژی، ریه، زنان، غدد، قلب، پوست، چشم، درد و درمان، گفتاردرمانی، گوارش و گوش و حلق و بینی
آدرس: خیابان ولیعصر، نبش شهید عباسپور
گزیده بیمارستانهای دولتی

بیمارستان اختر:

از جمله بیمارستان های مجهز و با رتبه بندی درجه یک مثبت ارزشیابی در بین بیمارستانهای تهران است, عمده فعالیت بیمارستان در زمینه ارتوپدی و مشکلات مربوط به آن می باشد، بیمارستان در خیابان شریفی منش در تهران واقع شده است .
آدرس بیمارستان : خیابان شریعتی، خیابان پل رویمی، خیابان شریفی منش، بیمارستان اختر

بیمارستان امام حسین

درمانگاه روانشناسی، انکولوژی، چشم و شامل بخش های داخلی، کودکان، گوارش، نورولوژی، روانپزشکی، غدد، روماتولوژی، نفرولوژی، انکولوژی، بیهوشی، درد، post ccu، نوزادان، عفونی، زنان است.

همچنبن دارای خدمات پاراکلینیکی زیادی از جمله آزمایشگاه، رادیولوژی، ام آر آی، ماموگرافی، سونوگرافی، رادیوتراپی، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، گفتار درمانی، سی تی اسکن، پاتولوژی، اکوکاردیوگرافی، الکترومیوگرافی، سنجش تراکم استخوان، کاردرمانی، روانشناسی بالینی و پاتولوژی می باشد.
آدرس : خیابان شهید مدنی

بیمارستان امام خمینی

این بیمارستان با بخش های بستری جراحی عمومی، اورولوژی، جراحی اعصاب، ارتوپدی، نفرولوژی، جراحی قلب، داخلی قلب، پیوند کلیه، پیوند کبد، گوارش، ریه، روان تنی، عمومی، پوست، اعصاب داخلی، پیوند مغز استخوان و البته بسیاری از رشته های پزشکی دیگر، همچنین با درمانگاههای مغز و اعصاب و سرطان در دو بخش صبح و عصر پذیرای بیماران می باشد.
آدرس: انتهای بلوار کشاورز خیابان دکتر قریب؛ مجتمع بیمارستان امام خمینی(ره)

[faqs style=’filterable-toggle’]

رزرو اقامتگاه مناسب در کمتر از چند دقیقه

برای رزرو اقامتگاه در موارد پزشکی به این دلیل که رفت و آمد در مواقع لزوم راحتتر باشد و سریعتر بتوانید به مقصد مورد نظرتان بروید می توانید از امکانات آورده شده در سایت املاک باشی یا اپلیکیشن املاک باشی استفاده کنید و نزدیک ترین محل را به مرکز پزشکی تان انتخاب کنید.

رزرو اقامتگاه

 

مطلب پیشنهادی

کلیساهای ایران

کلیساهای ایران ؛ جذاب ترین مکان های دیدنی

در میان دیدنی ترین و خاص ترین کلیساهای ایران، برخی به ثبت یونسکو رسیده اند و برخی دیگر به عنوان آثار ملی ایران شناخته می شوند. این کلیساها برای مسیحیان و ارامنه ای که در ایران سکونت دارند بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است. اما در کنار این مسئله، زیبایی های خاص این کلیساها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *