جاذبه های گردشگری کرج

اجاره ویلا برای سفری مهیج، در دل جاذبه های گردشگری کرج

کلانشهرکرج مرکز استان البرز، با جاذبه های گردشگری متنوع اعم از تاریخی، طبیعی و مذهبی با سوغاتی های رنگارنگ است. جاذبه های گردشگری کرج ، شهری که در همسایگی پایتخت ایران است ویکی از شهرهای مدرن کشورمحسوب می شود، منحصر به جاذبه های تاریخی و طبیعی نمی شود.

این شهر، با امکانات رفاهی وسیع، مراکز خرید و تفریح شیک و مدرن، اماکن اقامتی و ویلاهای راحت و لوکس در مناطق خوش آب وهوای داخل و اطراف شهر، در سال های اخیر توانسته گردشگران زیادی را مجذوب خود کند

گشت و گذار در اطراف کرج

امروزه گردشگران برای سفر صرفا به جاذبه ها و مناظر دیدنی توجه نمی کنند بلکه برای داشتن سفری هیجان انگیز و فرح بخش به امکانات رفاهی شهرها نیز اهمیت بسیاری می دهند.یکی از دغدغه های گردشگران اقامت در شهر مقصد می باشد و قطعا اولین کارشان پس از ورود یا حتی قبل از سفر، به هر شهر،یافتن مکانی مناسب با سلیقه و بودجه شان می باشد.

آپارتمان مبله کرج

اقامت دلپذیر، سبب لذت بردن از سفراست

جاذبه های گردشگری کرج این شهر را در زمره شهرهایی قرار داده که می تواند صد در صد خواسته و نیاز گردشگران را برای لذت از سفر فراهم کند. هر چند دیدن جاذبه های گردشگری کرج، به خودی خود می تواند دلیل خوبی برای سفر به کرج باشد، ولی باید گفت،یکی از ویژگی های منحصر به فرد این شهر، امکانات اقامتی خاص آن است.

گردشگران به راحتی می توانند در شهرکرج و اطراف کرج ویلاهایی لوکس و راحت را به تناسب سلیقه و بودجه شان انتخاب و در طی سفر اقامتی آسوده و بی دغدغه داشته باشند.

جاذبه ها و امکان گردشگری کرج

اما گردشگرانی که به بهانه دیدن جاذبه های گردشگری کرج به این شهر سفر کرده اند، گاهی در مسیر انتخاب مکان اقامت دچار سردرگمی و دردسر می شوند،یکی از این موارد مهم که باعث سردرگمی می شود، تعداد و تنوع بالای افراد و مراکز خدماتی و رفاهی اجاره دهنده سوئیت و ویلاست، شاید در نگاه اول این یک حُسن است که در یک شهر افراد و مراکز خدماتی و رفاهی زیادی برای این کار وجود داشته باشد.

ولی چنانچه این افراد و مراکز از تجربه، تخصص و تبحر کافی برخوردار نباشند و یا بدتر از آن قابل اعتماد نباشند، میتوانند هر گردشگری را دچار زحمت کنند و باعث مشکلات مختلف، کلافگی و آزردگی خاطر و دست آخر رقم خوردن و بجا ماندن یک خاطره بد از سفر و اقامت شوند.چرا که یکی از ارکان مهم برای لذت بردن از سفر اقامتی دلپذیر است.

رشد و توسعه صنعت گردشگری

امروزه درجهان جهت رشد و توسعه صنعت گردشگری، به مقوله اقامت گردشگران از منظری حرفه ای و تخصصی نگریسته می شود در باب اهمیت این موضوع همین بس که سالانه صدها سمینار تخصصی درخصوص شرایط و امکانات اقامتی گردشگران در حاشیه رشد و توسعه گردشگری در جهان برگزار می شود.

بنابراین اگر قصد سفر به هر نقطه از ایران بخصوص سفر وگشت و گذار در جاذبه های گردشگری کرج، را دارید، بسیار حائز اهمیت است که کجا و با چه امکانات و با چه میزان امنیت، دسترسی و رفاه می خواهید اقامت کنید؟

املاک باشی، یکی از مراکز خدماتی در این زمینه می باشد که علاوه بر تخصص در زمینه املاک، با سال ها تجربه اجاره ویلا در اطراف تهران و هم اکنون اجاره ویلا درکرج و اجاره ویلا در اطراف کرج را دارد.

اجاره ویلا کرج

گردشگران می توانند با خیال آسوده و با توجه به سلیقه و بودجه شان هر ویلایی را با هر میزان امکانات رفاهی که دوست دارند در کرج یا مناطق خوش آب و هوای اطراف کرج بخصوص منطقه ییلاقی کردان کرج، انتخاب کرده واز املاک باشی اجاره کنند و در روزها و ساعات اقامتشان در امنیت و رفاه کامل از سفر وگشت و گذارشان در میان جاذبه های گردشگری کرج لذت ببرند.

حالا که دغدغه اقامتتان در کرج را پشت سر گذاشتید، ماجراجویی از این لحظه آغاز می شود و با ما همراه شوید تا به تماشای جاذبه های گردشگری کرج و گشت و گذار و تفریح در این شهر جذاب و پرزرق و برق برویم.

جاذبه های گردشگری کرج با قدمت تاریخی

جاذبه های گردشگری کرج، این شهر را به یکی از پرجاذبه ترین شهرهای ایران بدل کرده است.

کاروانسرای شاه عباسی

از جاذبه های گردشگری کرج که قدمت تاریخی دارد، کاروانسرای شاه عباسی است، این کاروانسرا که یک بنای سنگی-آجری است در دوران صفویه و زمان شاه سلیمان صفوی به وسعت 3 هزار مترمربع احداث شده و مکانی برای استراحت کاروان ها و مرکب هایشان بوده است.

به داخل کاروانسرا که می روی و حجره ها و باراندازها را که نگاه می کنی بی اختیار صحنه هایی از فیلم های تاریخی سینمای ایران از ذهنت عبور می کند و صدای خنده بازرگانان و صحبت ها و حکایت های رعیت ها و شیحه ستوران را می شنوی.

کاروانسرای شاه عباسی املاک باشی
کاخ موزه شمس

یکی از کاخ های دوران پهلوی که جزو زیباترین و پر زرق و برق ترین کاخ های سلطنتی هم می باشد، این کاخ بازیربنای 2500 مترمربع در زمینی به مساحت 111 هکتار در طول سال های 1345 تا 1347 توسط معمار آمریکایی وسلی پیترز با طراحی به شکل سفره ماهی با هزینه یک میلیون دلار، در منطقه خوش آب و هوای مهرشهرکرج برای شمس پهلوی خواهر محمدرضا شاه، ساخته شد.

کاخ شمس املاک باشی

در اصل نام این کاخ مروارید است که بخاطر صاحب آن، به کاخ شمس معروف شده است.معماری این کاخ کاملا براساس متدهای غربی می باشد، این کاخ اشرافی به یکی از جاذبه های گردشگری کرج، که بازدید کنندگان بسیاری هم دارد بدل شده است.

جاذبه های گردشگری کرج
پل دختر یا پل شاه عباسی

این سازه هم بجای مانده از دوران صفویه بر روی رودخانه کرج است که البته اصل این پل متعلق به دوران سلجوقی بوده که در دوران صفویه بازسازی شده است یکی از قدیمی ترین پل های ایران می باشد و در فهرست آثار ملی ایران جا دارد.

پل دختر کرج در املاک باشی

از دیگر آثار و بناهای بارز تاریخی و مذهبی و جاذبه های گردشگری کرج می توان به کاخ سلیمانیه ، کاخ شهرستانک، قلعه پلنگ آباد، قلعه احمد آباد،قلعه دزدبند، قلعه شاه دژ، قلعه صمصام، تپه مردآباد، تپه تاریخی کرج، تپه شنستون،تپه علی آباد، آسیاب برجی، آسیاب هلجرد،حمام بیلغمان،حمام مصباح، حمام هلجرد و بقعه امامزاده حسن، امامزاده عبداله، امامزاده طاهر،امامزاده قاسم،امامزاده محمد،امامزاده سیدابراهیم، امامزاده سپهسالار و خلاصه بیش از 50 اثر دیگر را نام برد.

سفر به جاذبه های گردشگری کرج در دل طبیعت

طبیعت گردی همواره یکی از مقاصد گردشگران بوده و آنچه شهرکرج را برای گردشگران داخلی و خارجی جذاب کرده، بی شک جاذبه های طبیعی بکر و فراوان این شهر است.

روستای ییلاقی کردان

روستای ییلاقی کردان ، در 25 کیلومتری کرج ، در کناره رودی با آبی زلال و شفاف و خنک قرار دارد که در دل خود باغ های حاصلخیزی را پرورش داده، باغ هایی با درختان گیلاس،آلبالو، زردآلو،گردو، توت. وقتی در کوچه باغ های کردان قدم می زنی صدای پرندگان گوش را نوازش می کند و سبزی برگ درختان و میوه های رنگی که از شاخه های درختان آویزان شده چشمانت را می نوازد و نسیمی خنک بدنت را ناز می کند آن هنگام احساسی وصف ناشدنی از آرامش و لذت وجودت را لبریز می سازد.

جاذبه های طبیعی و منحصر به فرد کردان باعث شده این منطقه به یکی از معروفترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری کرج و اطراف تهران تبدیل شود و همین باعث رشد امکانات رفاهی گردشگری شده و شهرت روستای کردان گردشگران بسیاری را از سراسر ایران به خود جذب کرده است.

حیف است وقتی به این روستای ییلاقی باصفا می روید چند روزی در یکی از ویلاهای شیک و لوکس آن اقامت نکنید . برای اجاره ویلا در کردان می توانید سری به املاک باشی بزنید تا اقامتی دلنشین را در دل ییلاق کردان تجربه کنید.

جاذبه های گردشگری کرج
روستای برغان

روستای برغان، یکی از جاذبه های گردشگری کرج، روستایی سرسبز است، با آب و هوایی معتدل، رودهای جاری و درختان کهن هزارساله که قدمت این روستا را به رخ می کشند بوی طراوت و تازگی همه جای این روستا به مشام می رسد مردم صمیمی و خونگرم این روستا در هر جایی که با شما چشم درچشم می شوند لبخندشان را به شما هدیه می کنند در سفر به براغان، خرید آلوی برغانی را فراموش نکنید.

روستای برغان
شهرستانک

شهرستانک،یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کرج که طبیعت دوستان را واله و شیدای خود کرده، روستایی زیبا، در میان درخت،کوه و چشمه ، این روستا در طول تاریخ محل استراحت و خوشگذرانی بسیاری از بزرگان بوده از جمله شاه قجری، ناصرالدین شاه، که برای تغییر آب و هوا و روحیه به شهرستانک سفر می کرده.

شهرستانک
آبشار هفت چشمه

آبشار هفت چشمه، در پایین روستای ارنگه قرار دارد، تکه ای از بهشت و یکی از جاذبه های گردشگری کرج است که طبیعتی بی نظیر دارد، از میان دره ای سرسبز با درختان بید که بگذری در مقابل چشمانت شاهکار طبیعت را می بینی ، چشمه های جاری که آبشار هفت چشمه را روان می سازند و تو آنجا در کنار آبشار هفت چشمه، حتی صدای پرندگان را نمی شنوی و فقط موسیقی آب که از میان صخره و سنگ و از کنار بوته های سبز جاریست را می شنوی.

آبشار هفت چشمه

جاذبه های گردشگری کرج به این چند جاذبه طبیعی ختم نمی شود،گردشگران قطعا باید در شهر کرج اقامتی چند روزه داشته باشند تا بتوانند از جاذبه های این شهر دیدن کنند،اجاره ویلا در کرج یا اجاره ویلا در اطراف کرج مثل اجاره ویلا در منطقه گردشگری کردان این فرصت را به گردشگران می دهد که در کنار اقامتی راحت و امن از تمام جاذبه های گردشگری کرج دیدن کنند.

این فرصت را غنیمت بدانید و در طول سفر از تماشای این جاذبه های گردشگری کرج ، هم غافل نشوید.

چشمه وله،چشمه آب حیات

چشمه وله،چشمه آب حیات، این چشمه بخاطر آب بیکربنات کلسیک گوگردی سرد، خواص درمانی دارد و بیماری های جلدی، مجاری تنفسی و رماتیسم را بهبود می بخشد و یکی از خاص ترین جاذبه های گردشگری کرج است.
دریاچه زیبای طالقان،به طالقان بروید در کنار سد زیبای آن در محیطی دلنشین ماهیگیری کنید.

چشمه وله کرج
آبشار چاران،آبشاری دلفریب،در پس روستای سرسبز چاران

آبشار آسکان،اگر عاشق پیاده روی در هوایی پر از اکسیژن خالص هستید به روستای گته ده بروید و به پیاده روی ادامه دهید تا به سه راهی برسید و روستای گراب را که به انتها برسانید به روستای آسکان می رسید و همینطور پیش بروید آبشار آسکان را که به شکلی موزون جاریست می بینید.

آبشار چاران

آبشار سپهسالار، در دل روستای پر از افسانه و راز سپهسالار، آبشار خیال انگیز سپهسالار جاریست.
چشمه آب گرم خچیره، به یکی از زیباترین روستاهای اطراف کرج ، روستای خچیره بروید و جاذبه های طبیعت کوه و چشمه و باغ های میوه را نظاره کنید.

پارک چمران،

پارک چمران،بزرگترین و زیباترین پارک کرج که علاوه بر طبیعت زیبا و باغ گل و پرندگان،شهربازی هم دارد.
باغ پرندگان کرج،مرکزی علمی و تفریحی با فضایی بالغ بر 10هزار مترمربع وسعت در دل شهرکرج، که گونه های نادر پرندگان در آن نگهداری می شود.

پارک چمران

از دیگر جاذبه های زیبای کرج میتوان به روستای میر،طبیعتی بکر و کم نظیر، مزارع سرسبز و حاصلخیز، پارک جهان نما، با نیم قرن قدمت و انواع گونه های گیاهی اشاره کرد.

مراکز خرید کرج

یکی از جاذبه های همیشگی زندگی خرید کردن است،امروزه با توسعه شهرها و افزایش امکانات رفاهی و احداث مراکز خرید و مال های مدرن و شیک بر جذابیت خرید افزوده شده و علاوه بر خرید، امکان تفریح هم برای همه اعضای خانواده فراهم شده،شهرکرج یکی از کلانشهرهای مدرن ایران است که طی دهه اخیر مدیریت شهری،این شهر با احداث مراکز خرید و مال هایی با استاندارد بین المللی،توانسته بر جاذبه های گردشگری کرج بیفزاید.

البرز سنترکرج

البرز سنترکرج، یکی از مراکز خرید و تفریح شیک و مدرن در دل شهر کرج، با بیش از 200 واحد تجاری و حضور برندهای معتبرجهانی و داخلی، هایپرمارکت ها، شهربازی های سرپوشیده با تجهیزات مدرن، فودکورت، اسنک بار مجهز، رستوران ایرانی وفرنگی و کافی شاپ با محیطی دلنشین، سینمای روباز در ساحل رودخانه، چشم انداز زیبای دریاچه قو و پارکینگی با ظرفیت 500 دستگاه خودرو

اکومال

اکومال، با طراحی مدرن و رعایت استانداردهای بین المللی، هایپرمارکت و هایپراستار با وسعتی بیش از 10 هزار مترمربع ، حضور برندهای معتبرجهانی و داخلی، فودکورت، رستوران ایرانی و فرنگی و پارکینگی با ظرفیت 1000دستگاه خودرو.

جاذبه های گردشگری کرج
مرکز خرید مهستان

مرکز خرید مهستان، یک مرکز خرید با معماری زیبا برگرفته از دوران صفویه و دیلمان در تلیفقی با معماری غربی که باعث منحصر به فرد شدن این مرکز خرید شده است. در این مرکز خرید انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی عرضه می شود. رستوران گردان یکی از جاذبه های این مرکز خرید می باشد.

مرکز خرید مهستان کرج
مجتمع تجاری، تفریحی، ورزشی ملاصدرا

یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ و شیک کرج که از طلا و نقره تا گوشی موبایل را می توانید از این مجتمع خریداری کنید. یکی از ویژگی های این مرکز وجود شهربازی سرپوشیده در طبقه آخر آن می باشد.

مرکزخریدمجموعه زندگی، مرکز خرید گلستان، مرکزخرید چچلاس، برج یادمان، برج میلاد، مرکزخرید پارسیان و ده ها مرکز خرید شیک و مدرن دیگرهم در شهرکرج وجود دارد که گردشگران در کنار گشت و گذار در جاذبه های گردشگری کرج می توانند از لذت خرید و تفریح هم برخوردار شوند.

تفریحات و سرگرمی در کرج

دهکده آبی پارس بزرگترین پارک آبی سرپوشیده خاورمیانه

این پارک با رعایت استانداردهای بین المللی و تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته شده است. سرسره های پیچ در پیچ مهیج، چاله فضایی، رودخانه وحشی، دریاچه امواج و انواع وسایل بازی برای کودک و بزرگسال در این مجموعه انتظار شما را می کشد تا روزی هیجان انگیز و فراموش نشدنی را برایتان رقم بزند.

سونا، استخر، جکوزی، سالن های بدنسازی و ماساژ ، رستوران، کافی شاپ و ایستگاه آبمیوه ساعتی مفرح و لذت بخش را برای شما در دهکده آبی پارس فراهم می کند.

مرکز خرید مهستان کرج

اگر مشتاق بازی هستید که ضربان قلبتان را بالا ببرد و فکرتان را درگیر کنید به اتاق فرار بروید. اتاق فرار مکانی برای یک بازی مهیج گروهی، بازی ماجراجویی ، در قالب یک تیم 3 تا 5 نفره وارد اتاق شوید و درپشت سر شما بسته می شود و 60 دقیقه زمان دارید تا با استفاده از خلاقیت و کمی هوش با یافتن سرنخ ها ، حل کردن معماها، از سر گذراندن چالش هایی راه خروج و فرار از اتاق را پیدا کنید. بازی فرار از اتاق یکی از پرطرفدارترین بازی های واقعی در دنیاست.

برای یک تفریح هیجان انگیز و انجام ورزشی جذاب به باشگاه پینت بال فسفر سری بزنید. این باشگاه با طراحی مدرن برای همه سنین و ارائه مارکرهای خاص برای کودکان زیر 10 سال، در زمینی به وسعت 2500متر مربع و امکانات رفاهی و بوفه های اختصاصی ساعاتی خوشی را برای شما می سازد.

سوغاتی های شهر کرج

در حین گشت وگذار یا وقتی سفر به انتها می رسد گردشگران برای ثبت خاطرات سفر سوغاتی را بعنوان یادگاری از آن شهر برای خودشان یا عزیزانشان تهیه می کنند.

یکی از سوغاتی های شهرکرج،که بسیار هم پرطرفدار است سنگ های تراش شده تزئینی است سنگ تراشان متبحر این شهر سنگ های قیمتی اما سخت را تراش داده و به اشکال زیبا و گوناگونی درمی آورند.

کوزه گری و سفالگری،درشهرکرج اشیای سفالی مثل کوزه وگلدان و مجسمه های سفالی زیادی دیده می شود و این اشیای زیبا و چشم نواز سوغاتی های جذابی برای گردشگران هستند.

شیشه گری، یکی دیگر از سوغاتی های رنگارنگ کرج، اشیای شیشه ای است که با دستان ماهر شیشه گران این شهر شکلی دیدنی به خود گرفته و به رنگ های مختلف درآمده است.

سوزن دوزی ، منبت کاری با چوب و گلیم بافی هم در استان البرز و شهر کرج رایج است واز سوغاتی های شهرکرج محسوب می شود. بی شک این سوغاتی های متنوع را هم می توان در زمره جاذبه های گردشگری کرج قرار داد

سوالات متداول

اجاره اقامت در کرج چقدر است؟

قیمت اجاره بسته به نوع اقامتگاهی که میخواهید متفاوت است اگر آپارتمان مبله در نظر دارید اجاره آن از 250 تا 600 هزار تومان است اگر اجاره ویلا مدنظر شماست بسته به موقعیت مکانی متراژ و امکانات آن از 300000 تا 3000000 است.

چگونه در کرج آپارتمان مبله ارزان پیداکنم؟

وارد سایت املاک باشی شوید، شهر کرج را انتخاب کنید، کلیه اقامتگاه های شهرکرج به همراه قیمت و تصاویر با امکان فیلتر کردن برای شما نمایش داده میشود، اقامتگاه مورد نظر را انتخاب و پس از مشاهده جزئیات و اطمینان از شرایط ملک بر روی دکمه ‘درخواست رزرو’ کلیک کنید. درخواست رزرو ثبت کنید منتظر بمانید تا میزبان پاسخ دهد از قسمت چت می توانید سوالات خود را با میزبان مطرح کنید. همچنین در تمامی مراحل پشتیبانها همراه شما و اماده خدمات رسانی به شما هستند

برای رزرو یه سوئیت یا آپارتمان مبله در کرج چه مدارکی لازم است؟

از آنجا که اقامتگاه بصورت مبله با تمامی امکانات در اختیار شما قرار میگیرد ارائه حداقل یک مدرک شناسایی معتبر همانند کارت ملی یا شناسنامه در هنگام دریافت کلید الزامی است. با این حال میتوانید با میزبان در این مورد توافق کنید.

چرا باید به املاک باشی اعتماد کنم؟

سایت املاک باشی سالهاست که در زمینه اجاره روزانه فعالیت دارد و با توجه به تجربیات این چند سال مبلغ دریافتی شما را تا 24 ساعت پس از تحویل واحد نزد خود امانت نگه میدارد تا در صورت بروز هرگونه مشکل کل مبلغ به شما عودت داده شود ، همچنین مرکز پشتیبانی این سایت همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت 9 الی 23:30 باشماره 02632565304 و 02632565296 و 09360263804 آماده پاسخگویی به شماست.

https://www.instagram.com/p/B8oOrQUJ1cP/?utm_source=ig_web_copy_link

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *