رزرو اقامتگاه در اربکله

تجربه رویایی اقامت در ارتفاعات با رزرو ویلا در اربکله

تجربه رویایی اقامت در ارتفاعات با رزرو ویلا در اربکله

در مازندران و در ارتفاعات سرسبز و زیبای رامسر روستایی با صفا به نام اربکله با آب و هوایی معتدل قرار دارد.این روستا در ارتفاعات و دامنه های کوه اربکله جای خوش کرده است.روستای اربکله در محدوده 5 کیلومتری رامسر و در ارتفاع 500 متری سطح دریا قرار گرفته است.

با رزرو ویلا در اربکله می توانید چشم اندازی زیبا و بسیار دیدنی از رامسر و ساحل دریا را در کنار هم تجربه کنید.

نام قدیمی این روستا اربا کله بوده است که در گویش محلی اربا به معنی خرمالو و کله معنای کوه و بلندی دارد.دلیل آنکه این روستا به چنین نامی معروف شده است وجود تعداد فراوان درختان جنگلی خرمالو می باشد.
موقعیت جغرافیایی این روستا به گونه ای است که از شمال به دریای خزر و از جنوب به رشته کوه البرز منتهی می شود.

این روستا هوای بسیار لطیف و دلپذیری دارد و به دلیل قرار گرفتن در ارتفاعات، چشم انداز بی نظیری به بخش های مختلف رامسر و روستاهای اطراف دارد. روستای اربکله در استان مازندران شهر رامسر و محله سادات شهر واقع شده است.

رزرو اقامتگاه در اربکله

رزرو ویلا در اربکله تجربه رویایی شیرین در میان ارتفاعات کوه و دشت را برایتان رقم می زند.

مکان دیدنی با نام ارزه

در این روستا، مکان دیدنی دیگری با نام ارزه وجود دارد که هر گردشگری که به رامسر سفر می کند حتما از این مکان دیدن می کند. این مناطق دیدنی به خاطر منحصربفرد بودن محبوبیت خاصی بین گردشگران دارد و به همین دلیل ساخت و ساز ویلا در نواحی جنگلی آن رونق بسیاری دارد.

رزرو ویلا در اربکله و روستاهای اطراف آن این امکان را برای شما فراهم می کند که با یک تیر چند نشان بزنید. اگر قصد اجاره ویلا در شمال دارید یا قصد دارید در رامسر ویلا اجاره کنید با اقامت در روستای اربکله می توانید از روستاهای مختلف اطراف و جاذبه های فراوان شهر رامسر هم بهره مند شوید.

مسیر دسترسی به روستای اربکله به این صورت است که از سادات شهر به سمت آبگرم حرکت می کنید و پس از طی مسیری نه چندان طولانی در میان جاده ای با درختان انبوه و سرسبز و گذر از کمربندی کوه به شهر کتالم می رسید. از کتالم نیز از طریق جاده مارکوه ( تلارسر ) و یا از میدان کتالم به اربکله دسترسی پیدا می کنید.

بطور کلی شهر رامسر جاذبه های گردشگری فراوانی از شالیزارهای برنج گرفته تا باغ های مرکبات،بوستانهای جنگلی ،غارها، ساحل زیبا و خیره کننده، چشمه ها، آب های گرم معدنی، قله های مخروطی در کنار آبشارهای مرتفع و زیبا را در خود جای داده است.

چرا رزرو ویلا در اربکله؟

اگر بخواهید رامسر را برای اقامت انتخاب کنید رزرو ویلا در اربکله گزینه بسیار خوبی است.می دانید که اقامت در ارتفاعات هیجان وصف ناپذیری دارد. سایت املاک باشی این امکان را برای شما فراهم کرده است که با اجاره ویلا در شمال ، اجاره سوئیت شمال یا با رزرو اقامتگاه بوم گردی در شمال سفر خوشی را تجربه کنید.

رزرو اقامتگاه در اربکله

شما همچنین می توانید نوع اقامتگاه و حتی موقعیت دقیق مکانی آن را نیز انتخاب کنید و علاوه بر آن امکانات رفاهی مانند استخر و محوطه باز و… را نیز در اختیار داشته باشید.

رزرو ویلا در اربکله همراه با مشاهده عکس و توضیحات کامل از طریق سایت، بصورت آنلاین بسادگی انجام می پذیرد.

[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

کلیساهای ایران

کلیساهای ایران ؛ جذاب ترین مکان های دیدنی

در میان دیدنی ترین و خاص ترین کلیساهای ایران، برخی به ثبت یونسکو رسیده اند و برخی دیگر به عنوان آثار ملی ایران شناخته می شوند. این کلیساها برای مسیحیان و ارامنه ای که در ایران سکونت دارند بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است. اما در کنار این مسئله، زیبایی های خاص این کلیساها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *