اجاره ویلا نوشهر

اجاره ویلا نوشهر و دیدن جاذبه های طبیعی آن

اجاره ویلای نوشهر و دیدن جاذبه های طبیعی آن

نوشهر یکی دیگر از شهرهای فوق العاده زیبای شمالی کشورمان است. این شهر به دلیل همجواری اش با دریا، جنگل و داشتن مناطق گردشگری بسیار زیاد، به یکی از شهر های توریستی کشور عزیزمان تبدیل شده است. با اجاره ویلا نوشهر می توانید از زیبایی های این شهر بی نظیر دیدن کرده و لذت ببرید.

محبوبیتی که نوشهر بدست آورده است را مدیون جاذبه های بی نظیریست که در خود جای داده است. کافیست با ویلا اجاره نوشهر، به این شهر زیبا سفر کنید تا با دنیایی از زیبایی روبرو شوید. مثلا روستایی در نزدیکی شهر نوشهر قرار دارد که می توانیم بگوییم یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری در شهرهای شمالی به شمار می رود.

روستای کندلوس 

این روستا که به نام کندلوس معروف است دارای حمامی تاریخی می باشد. سالانه جهانگردان و ایران گردان بسیاری به عنوان توریست به این شهر می روند و با اجاره ویلا نوشهر و اقامت در آن از تمام این جاذبه های گردشگری دیدن می نمایند.

اجاره ویلا نوشهر

حمام کندلوس در سال 1386 در فهرستی از آثار ملی ایران به ثبت رسید و پس از آن روستای کندلوس به منطقه ای گردشگری تبدیل گردید.

بافت روستای کندلوس به تنهایی جاذبه ای گردشگری در این شهر می باشد. کوچه های سنگفرش شده ی این روستا  و طبیعت بکر و دست نخورده اش می تواند منبعی غنی از آرامش برای مردم کشورمان باشد. با اجاره ویلا نوشهر به این روستا سفر کنید و حس تازگی را تجربه نمایید.

پارک جنگلی سی سنگان

یکی دیگر از زیبایی های منحصر به فرد شهر نوشهر پارک جنگلی سی سنگان است. این پارک در حد فاصل 27 کیلومتری جاده نوشهر به نور قرار دارد و پوشیده از درختان فوق العاده زیبای بلوط است. با اجاره ویلا نوشهر می توانید سفری رویایی در دل این جنگل داشته باشید و از میوه های لذیذ بلوط استفاده کنید.

علاوه بر جاذبه های طبیعی و گردشگری یاد شده، در شهر نوشهر دریاچه ای وجود دارد که از آن به تالاب ارواح یاد می کنند. با اجاره ویلا نوشهر به این منطقه سفر کنید. درست است نامی ترسناک دارد اما خواهید دید که طبیعتی فوق العاده زیبا را در خود جای داده است.

اجاره ویلا نوشهر

دمیدن نفسی تازه در روح خود با اجاره ویلا نوشهر

درست است که نوشهر شهری زیبا در استان مازندران می باشد اما هر سال پذیرای گردشگران بسیاری است که فقط برای دیدن جاذبه های طبیعی این شهر، به آنجا سفر میکنند. پس با این حساب در این شهر ویلاهای زیادی برای اجاره وجود دارد.

ما در سایت املاک باشی لیستی از بهترین و زیباترین ویلاهای نوشهر را در معرض دید شما دوستان قرار داده ایم و این امکان را برای شما قائل شده ایم که بر حسب سلیقه ی خودتان به اجاره ویلا نوشهر اقدام کنید.

املاک باشی بهترین سایتی است که می توانید در آن با بیشترین ویلا روبرو شوید. هر کدام دارای امتیازات و امکانات ویژه ایی هستند و املاک باشی تمام این امکانات را در معرض دید شما سفر دوستان و هموطنان عزیزمان قرار داده است. پس وقت را از دست ندهید و هرچه سریعتر از سایت املاک باشی دیدن فرمایید.

[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

قدمگاه جهرم فارس

قدمگاه جهرم؛ جاذبه باستانی و تاریخی

قدمگاه جهرم که در یکی از شهرستان های استان فارس قرار دارد، یکی از مناطق گردشگری و جاذبه های توریستی در ایران به شمار می رود. این منطقه تاریخی زیبایی های خاصی را در خود جای داده و علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب می کند. می توانید با سفر به جهرم، از جاذبه های توریستی این منطقه بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *