کلارآباد

شهر توریستی و جذاب کلارآباد

شهر توریستی و جذاب کلارآباد

شهری توریستی و زیبا که در استان مازندران واقع شده است. این شهر بی نظیر مردمی خونگرم دارد و به زبان مازندرانی صحبت می کنند. شهرستان کلارآباد را می توانیم یکی از قدیمی ترین شهرهای استان مازندران به شمار آوریم.

این شهر در قسمت غربی مازندران واقع شده است. و از سمت شمال به دریای خزر و از سمت جنوب به کوه های سرسبز و سر به فلک کشیده ی البرز متصل شده است. آب و هوای معتدل این منطقه، همیشه باعث رونق گردشگری کلارآباد شده است. 

همه ی شهرهای شمالی زیبا هستند. اما این شهرستان می تواند منطقه ای آرام و دنج برای استراحت شما به شمار اید. شهرستانی که علاوه بر زیبایی های طبیعی، مردمی مهمان نواز دارد. با سفر به کلارآباد می توانید برای مدتی کوتاه هم  که شده است، از شلوغی شهرهای بزرگ دور شوید. ذهنتان را به آرامش برسانید و روحتان را سرگرم نمایید.

جاذبه های گردشگری و دیدنی 

دریا و جنگل همیشه در میان شهرهای شمالی مناطق گردشگری بوده است. اما شهرستان کلارآباد علاوه بر این زیبایی های طبیعی، محله های خوش آب و هوایی نیز دارد. این شهرستان محله های بسیاری دارد از جمله محلهی چارز، جیسا، لاروسر، کیاده، خوشامیان، کلارآباد پایین و بالا، اسپی رود و.. . 

همه ی این محله های جاذبه های توریستی و گردشگری به شمار می روند. می توانید با سفر به این شهرستان از مناطق دیدنی آن لذت ببرید. بهترین زمان برای سفر به این منطقه، فصل تابستان است. این فصل از هر کشوری مردم به سمت شهرهای شمالی سفر می کنند.

روستای یالبندان سرا:

روستایی فوق العاده با چشم اندازی وسیع و سرسبز. این روستا در 5 کیلومتری شهرستان کلارآباد واقع شده است. مردم این منطقه بیشتر به کشاورزی و دامپروری مشغول هستند. با سفر به این شهرستان و بازدید از روستای یالبندان سرا، میتوانید بهترین چای شمالی را با خود سوغات ببرید.

بر بلندای روستای یالبندان سرا، غار تاریخی و زیبایی واقع شده است که می توانید برای بازدید از آن به این شهرستان سفر نمایید. طبیعت همیشه برای انسان لذت بخش است. پس در دل طبیعت باشید تا آرامش را احساس کنید.

امامزاده سید عبدالوافی:

یکی دیگر از مناطق دیدنی و مذهبی شهرستان کلارآباد، امامزاده سید عبدالوافی می باشد. این امامزاده در روستای چارز واقع شده است. سالهاست که مردن از شهرهای مختلف برای سفر به این شهرستان و زیارت امامزاده به این شهر سفر می کنند.

امامزاده سید عبدالوافی کلارآباد

شهرک امیردشت:

یکی از قدیمی ترین و زیباترین شهرک های شهرستان کلارآباد، شهرک امیردشت است. این شهرک قدمتی چند دهه ای دارد. به دلیل معماری زیبا و خاص آن، مورد توجه بسیاری از مسافرین و گردشگران قرار گرفته است. می توانید با سفر به این منطقه از جاذبه های دیدنی و طبیعت منحصر به فردش لذت ببرید.

اقامتگاه و محل اسکان کلارآباد

برای سفر به شهرستان محله ای و قدیمی باید ابتدا اقدام به اجاره و یا رزرو ویلا نمود. اجاره ویلا شمال از طریق سایت های معتبر کاری آسان است. اما اجاره ویلا کلارآباد از طریق وب سایت املاک باشی بی نهایت مقرون به صرفه است. 

زیباترین ویلا ها و سوئیت ها را می توانید در وب سایت املاک باشی یا با نصب اپلیکیشن املاک باشی مشاهده نمایید . سفری خاطره انگیز را برای خودتان و خانوادتان تدارک ببینید. با اجاره سوئیت در کلارآباد به یک سفر رویایی در این منطقه فکر کنید.

[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *