رزرو خانه در رامسر

رزرو خانه در رامسر ، با بهترین شرایط

 رزرو خانه در رامسر ، برای سفر شمال…

   رزرو خانه در رامسر ، برای سفر شمال خود را در سایت املاک باشی به انجام رسانید. این سایت، با ذکر ویژگی های هر ویلا، خانه، خانه ویلایی، سوئیت و… رزرو خانه در رامسر را برایتان راحت می کند. رزرو خانه در رامسر مناسب ، تمیز و زیبا باعث می شود در طول سفر خود، در محیطی آرام و زیبا، استراحت کنید، و کنار عزیزانتان اوقات خوشی داشته باشید.

رامسر بسیار زیباست…

   رامسر به دلیل هوای مطبوع، طبیعت زیبا، کوه های بلند، جنگلهای سرسبز و ساحل زیبایش… همه ساله پذیرای مسافران زیادی است. در سفر به شمال، جدای از لذت از طبیعت، رزرو خانه در رامسر هم از لذت های سفر محسوب می شود.

در سایت املاک باشی ویلاها، خانه ویلایی ها و… تمیز، زیبا و خوش ساخت، با مبلمان و وسایل زیبا و رنگی، تزیین شده اند و محیطی دنج و آرام برای استراحت، رفع خستگی های گردش، خواب شیرین بعد از ظهر و… را برای شما فراهم خواهند کرد.

رزرو خانه در رامسر

خصوصیات ویلاها و خانه ویلایی ها…

   ویلاها با خصوصیات ذکر شده از هر کدام، به تفکیک در سایت املاک باشی قرار داده شده اند. امکاناتی از جمله: سیستم های گرمایشی( بخاری یا شوفاژ)، سیستم های سرمایشی( اسپلیت یا کولر)، سرویس بهداشتی ایرانی یا فرنگی، حمام همراه با وان، آشپزخانه مجهز به لباسشویی، اجاق گاز، چای ساز، مایکروویو و…، مربوط به به هر ویلا، با صداقت کامل در زیر عکس هر ویلا، ذکر گردیده است.

با مراجعه به سایت املاک باشی و مطالعه ی اطلاعات هر ویلا، رزرو خانه در رامسر، یا ویلای خود را انجام دهید. درخواست رزرو ویلا رامسر رایگان است. برای اقامت های طولانی امکان بازدید وجود دارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی ویلا…

   در سایت املاک باشی، اقامت های بومگردی و گردشگری همراه صبحانه رایگان، با نان و لبنیات محلی هم برای معرفی به شما وجود دارد. البته این امکانات فقط برای ویلاهایی ارائه می شود که این موارد برای آنها ذکر شده باشد. در این اقامتگاه ها، انواع غذاها سرو می گردد.

اجاره ی ویلاهای دارای استخر، جکوزی و سونا، لذت سفر را برایتان بیشتر خواهند کرد. در بعضی ویلاها که این مورد ذکر شده باشد، یک وعده ی غذایی، شام یا ناهار، مهمان میزبان خود خواهید بود. امکانات سرگرمی نظیر: بیلیارد، تخته، پینگ پنگ و زمین بازی کودکان، در بعضی ویلا های رامسرداخل سایت وجود دارد.

رزرو خانه در رامسر

 مزیت های ویلاها…

   تعداد اتاق خواب ها و متراژ هر ویلا مشخص است. بعضی ویلاها اتاق خواب مستر دارند. شرایط اجاره ی بعضی ویلاها، توافقی است. ویلاها به صورت شبانه هم اجاره داده می شوند. امنیت ویلاها تأمین و بعضی از آنها، مجهز به آیفون تصویری می باشند. آدرسها دقیق نوشته شده.

می توانید ویلایی با کمترین فاصله از مراکز تفریحی رامسر را اجاره نمایید. با اجاره ی ویلا جنگلی در رامسر، تراسی زیبا رو به سبزی درختان و بیشه ها دارید. با اجاره ی ویلا ساحلی در رامسر، صدای امواج را می شنوید و تراسی با چشم انداز دریا و ساحل خواهید داشت. با رزرو خانه در رامسر یا ویلا در رامسر از سایت املاک باشی، آرامش و لذت را تجربه خواهید کرد.

[faqs style=”accordion” filter=”shomal”]

مطلب پیشنهادی

کلیساهای ایران

کلیساهای ایران ؛ جذاب ترین مکان های دیدنی

در میان دیدنی ترین و خاص ترین کلیساهای ایران، برخی به ثبت یونسکو رسیده اند و برخی دیگر به عنوان آثار ملی ایران شناخته می شوند. این کلیساها برای مسیحیان و ارامنه ای که در ایران سکونت دارند بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است. اما در کنار این مسئله، زیبایی های خاص این کلیساها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *