رزرو اقامتگاه در دشت لاله های واژگون

رزرو اقامتگاه در دشت لاله های واژگون ؛ بهشتی واقعی در کوهرنگ

رزرو اقامتگاه در دشت لاله های واژگون؛ بهشتی واقعی در کوهرنگ

رزرو اقامتگاه در دشت لاله های واژگون : دشت لاله های واژگون در استان چهار محال بختیاری در حوالی روستای چلگرد از توابع شهرستان کوهرنگ واقع شده است. رویش لاله های واژگون در این منطقه آن را به جاذبه گردشگری شاخص این منطقه تبدیل کرده است.

این دشت در وسعتی به اندازه 3600 هکتار در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد.بخشی از این دشت لاله های واژگون به عنوان اثر ملی و طبیعی تحت حفاظت محیط زیست قرار دارد. با رزرو اقامتگاه در دشت لاله های واژگون سفرتان را به یاد ماندنی کنید.

لاله واژگون گیاهی چند ساله با گلهای بسیار است.گلدهی لاله های واژگون در اردیبهشت است و سالانه گردشگران بسیاری را را برای مشاهده این مناظر چشم نواز جذب می کند.لاله های واژگون در واقع گونه هایی از گل لاله هستند که از قسمت بالای ساقه به سمت زمین خم می شوند.

لاله های واژگون کوهرنگ یکی از جاذبه های منحصربفرد ایران و جهان است.لاله های واژگون تنها در ایران رشد می کند و در شرایط خاصی مانند مناطق صخره ای و سنگلاخی می روید.
به لاله های واژگون “اشک مریم” یا “گل اشک” هم می گویند.

این طور که بر می آید از این لاله ها شیره بی رنگی سرازیر می شود که به اشک شباهت دارد.این ماده اشک مانند حاوی آلکالوئیدهای ایمپریسین و فرتیسین است که برای تسکین درد هم کاربرد دارد.

رزرو اقامتگاه در دشت لاله های واژگون

این منطقه از دشت های سر سبز و خرم در کوهرنگ جاذبه های گردشگری دیگری هم مانند پیست اسکی چلگرد،چشمه آب معدنی دیمه،آبشار کوهرنگ دارد.

برای رسیدن به دشت لاله های واژگون باید از مسیر اصفهان به شهرکردو سپس به چلگرد رفت.این منطقه در میان رشته کوه های زاگرس و در ارتفاع زیادی نسبت به دریا قرار دارد.

طبیعت گردی با رزرو اقامتگاه در دشت لاله های واژگون

کوهرنگ علاوه براین یکی از مقاصد اصلی تورهای طبیعت گردی است و به غیر از جاذبه های طبیعی بکری که دارد، آثار تاریخی و باستانی آن نیز قابل توجه است.

آبشار شیخ علیخان یکی از جاذبه های طبیعی کوهرنگ است که در روستایی به همین نام قرار دارد.بخصوص که در زمستان هوای سرد این منطقه آبشار را تبدیل به قندیل های کوچک و بزرگی می کند که منظره جذابی را به وجود می آورد.

با رزرو اقامتگاه در دشت لاله های واژگون، می توانید از تمام مناظر طبیعی این منطقه بهره ببرید و کوچکترین چشم انداز را هم از قلم نیندازید.

اگر بخواهید بهترین زمان برای سفر به دشت لاله های واژگون را بدانید باید بگوییم که اوایل فروردین تا اواسط اردیبهشت این دشتها بهشتی واقعی را برایتان ترسیم خواهد کرد.

با توجه به اینکه این منطقه اقلیم کوهستانی دارد انتظار اینکه لذت تماشای دشت لاله ها در میان زمین برف پوش نصیب تان شود را داشته باشید.با رزرو اقامتگاه دردشت لاله های واژگون رویاهایتان را واقعی کنید.

یادتان باشد که با چیدن این لاله ها و از بین بردن پیاز آنها به محیط زیست این منطقه آسیب وارد نکنید.این کار می تواند در طول زمان باعث نابودی این لاله ها شود.

رزرو اقامتگاه در دشت لاله های واژگون

با توجه به استقبال فوق العاده مسافران و گردشگران از دشت لاله های واژگون کوهرنگ، سایت املاک باشی شرایط را برای اجاره ویلا و اقامتگاههای بوم گردی در این منطقه فراهم کرده است.رزرو اقامتگاه در دشت لاله های واژگون سفری تکرار نشدنی رابرای شما و همراهانتان به ارمغان می آورد.

املاک باشی شما را به سفری کوتاه و خاطره انگیز با رزرواقامتگاه در دشت لاله های واژگوندعوت می کند.

[faqs style=’filterable-toggle’]

 

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *