رستورانهای تهران

بهترین غذاخوری ها و رستورانهای تهران را بشناسید

بهترین غذاخوری ها و رستورانهای تهران را بشناسید

رستورانهای تهران : حتما شما هم از آن دست افرادی هستید که دائم دنبال پیدا کردن رستورانهای جدید و بکر با غذاهای متنوع و لذیذ هستید که تابحال امتحان نکرده اید. پیدا کردن رستورانهای تازه با منوهای رنگارنگ و غذاهای جدید و نوآورانه خیلی هیجان انگیز است اما یادتان باشد در این میان کیفیت مواد اولیه و تازگی مواد غذایی را هم در نظر بگیرید .

مسلما اولین عامل پرطرفدار شدن و به اصطلاح اسم در کردن مشهورترین رستورانهای تهران هم همین کیفیت مواد غذایی مورد استفاده بوده است. با ما همراه باشید تا با چند مورد از بهترین رستورانهای تهران آشنا شویم.

پیدا کردن رستورانهای خوب در تهران چندان کار ساده ای نیست، چرا که آنقدر رستورانهای مختلف برای هر نوع سلیقه ای وجود دارد که انتخاب را واقعا سخت کرده است. اما بهرحال در هر شهری چند رستوران وجود دارد که اکثر مردم آن را به شما پیشنهاد می کنند. همانند چند تا از بهترین رستورانهای تهران که امتحانشان را همه جوره پس داده اند.

بهترین غذاخوری ها و رستورانهای تهران

از ته چین معروف رستوران مسلم، در دل بازار غافل نشوید

این رستوران به قدری در غذاهای لذیذ و اصیل ایرانی معروف شده است که دیگر غیر تهرانی ها هم آن را به عنوان بهترین رستوران می شناسند. رستوران مسلم در بازار بزرگ تهران در خیابان 15 خرداد واقع شده است.

این رستوران اغلب خیلی شلوغ است و برای اینکه بتوانید غذا را در رستوران بخورید، احتمالا کمی معطل می شوید، اما نگران نباشید چون غذای این رستوران اینقدر خوب است که جایی برای پشیمانی نمی گذارد. ته چین مسلم از محبوب ترین غذاهای آن است و ظرف های غذا به حدی پر و پیمان هستند که هر پرس غذا برای دو نفر تقریبا کافی است.

بهترین غذاخوری ها و رستورانهای تهران

دیزی ایرانشهر؛ تجسم واقعی دیزی اصیل ایرانی

اگر شما هم جزء عاشقان دیزی هستید برای یکبار هم که شده به این دیزی سرا سر بزنید. قیمت دیزی در این رستوران به نسبت سایر رستورانهای تهران کمی بالاست اما با کیفیت سرویس دهی، فضای جالب و حال و هوای سنتی خاصی که دارد شما را راضی می کند.

البته این را هم در نظر بگیرید که این قیمت شامل سرویس کامل دیزی و مخلفاتش است. مسئله دیگر هم این است که این رستوران به جز دیزی غذای دیگری ندارد. پس یادتان باشد که باید با دوستان دیزی خورتان برای این رستوران برنامه ریزی کنید.

آدرس دیزی ایرانشهر را بخاطر داشته باشید: میدان 7 تیر، خیابان کریمخان، خیابان ایرانشهر،خیابان کلانتری، پلاک 52

بهترین غذاخوری ها و رستورانهای تهران

رستوران نایب، تلفیق جذاب سنت و مدرنیته

خیلی ها در تهران اعتقاد دارند بهترین چلوکباب تهران را باید در رستوران نایب خورد. نایب غلامحسین، موسس اولین رستوران چلوکبابی تهران بوده است که به نوعی ابداع کننده ترکیب برنج، کره و کباب یا همان چلوکباب اصیل ایرانی است.

این رستوران در میان رستورانهای تهران تک است و چندین شعبه دارد و با رعایت استانداردهای کیفی برای غذاهایش از محبوب ترین چلوکبابی های تهران به شمار می رود. برای پیدا کردن شعب رستوران های نایب مشکلی نخواهید داشت چرا که این رستوران لوکس با غذاهای باکیفیت یکی از بهترین رستورانهای تهران است و شعبه های مختلف و پراکنده ای در تهران دارد که از هر جای تهران می توانید دسترسی راحتی به آن داشته باشید.

شعب جدید رستورانهای نایب بسیار لوکس و مجلل هستند و گزینه مناسبی برای قرارهای رسمی و کاری شما می باشند.

بهترین غذاخوری ها و رستورانهای تهران

رستوران قدیمی شرف الاسلامی باز هم در بازار بزرگ

رستوران شرف الاسلامی یک رستوران پرطرفدار دیگر می باشد که به زرشک پلو با مرغ و ته چین هایش در تهران مشهور است. این رستوران در سال 1317 تاسیس شده است و جای تمجید دارد که با گذشت چندین سال همچنان کیفیت خود را حفظ کرده است. این رستوران هم مانند مسلم اغلب در ساعات سرو نهار شلوغ است و احتمالا تا زمانی که غذای خوشمزه روی میزتان قرار بگیرد کمی معطل می شوید.

رستوران شرف الاسلامی در بازار بزرگ، داخل حیاط مسجد شاه در انتهای مسیر سمت راست واقع شده است.

بهترین غذاخوری ها و رستورانهای تهران

رستوران بخارا یکی از بهترین رستوران ها و غذاخوری های تهران

رستوران بخارا در مقایسه با رستورانهای تهران یک رستوران با غذاهای ایرانی اما با سبکی متفاوت است.

غذاهای این رستوران با اینکه همان مواد اولیه غذاهای ایرانی را دارند اما طعم جدید و منحصر بفردی دارند. دیزی و کباب و انواع پلوها در این رستوران کیفیت خیلی عالی دارند. در رستوران بخارا برای مشتریان موسیقی زنده پخش می شود و مشکل پارکینگ هم برای این رستوران وجود ندارد.

با اینکه قیمت غذاها در رستوران بخارا نسبتا بالا است اما می توانید اطمینان داشته باشید که یکی از بهترین غذاهای رستورانهای تهران را خورده اید.
رستوران بخارا در جردن بلوار صبا پلاک 13 قرار دارد

بهترین خوراک گردن را در رستوران شاندیز بخورید

رستوران شاندیز با خوراک گردن هایش معروف شده است. اگر گذرتان به رستوران شاندیز افتاد حتما چلو گردن آن را امتحان کنید. اما این را هم بدانید که سایر غذاهای این رستوران هم کیفیت خیلی بالایی دارد و اغلب روزهای تعطیل خیلی شلوغ است. رستوران شاندیز یکی از بهترین رستورانهای تهران است. این رستوران خیلی شیک و از رستورانهای گران تهران است و برای قرارهای رسمی هم گزینه مناسبی است.

بهترین غذاخوری ها و رستورانهای تهران

رستوران زیرزمین، رستورانی با منوی متنوع

رستوران زیرزمین فکر همه را کرده است و با منوی متنوع و کامل به هر نوع سلیقه و رژیم غذایی بهترین پیشنهاد را می دهد. قیمت غذاهای این رستوران متوسط است اما کیفیت آن حرف ندارد. خورشت خلال کرمانشاهی از خوشمزه ترین غذاهای این رستوران است.

اگر به این رستوران جذاب سر زدید، دوغ محلی آن را هم حتما امتحان کنید. راستش را بخواهید رستورانهای تهران این زیرزمین پر رمز و راز را کم داشت.
رستوران زیر زمین در خیابان سپهبد قرنی بالاتر از سپند، پلاک 212 در زیر زمین واقع شده است.

اگر می خواهید در سفرتان به تهران لذت یک سورچرانی حسابی را بدون دغدغه و بی دردسر و در آرامش کامل در رستورانهای تهران تجربه کنید، پس بهتر است به وبسایت املاک باشی سری بزنید و پیشنهاد های اجاره روزانه ویلا، آپارتمان مبله و سوئیت مبله را به دقت بررسی کنید و یک اقامتگاه مناسب را رزرو کنید.

سایت املاک باشی  همه امور مربوط به اقامت شما در تهران را از زمان اسکان در واحد مسکونی تا زمان تحویل آن را پیگیری خواهد کرد.

[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

قدمگاه جهرم فارس

قدمگاه جهرم؛ جاذبه باستانی و تاریخی

قدمگاه جهرم که در یکی از شهرستان های استان فارس قرار دارد، یکی از مناطق گردشگری و جاذبه های توریستی در ایران به شمار می رود. این منطقه تاریخی زیبایی های خاصی را در خود جای داده و علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب می کند. می توانید با سفر به جهرم، از جاذبه های توریستی این منطقه بازدید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *