اجاره ویلا در تالش

با اجاره ویلا در تالش، بهشتی روی زمین را تجربه کنید

با اجاره ویلا در تالش، بهشتی روی زمین را تجربه کنید

اجاره ویلا در تالش : شهرستان تالش یکی از شهرهای سرسبز و خوش آب و هوای غرب استان گیلان است که از سمت شمال به شهر مرزی آستارا، از جنوب به رودبار و از سمت غرب به استان اردبیل  و از شرق به بندر انزلی و دریای خزر منتهی می شود.

تالش در شرایط آب و هوایی معتدل مدیترانه ای قرار گرفته است و تلفیق بی نظیری از جلگه و کوه و دریا در کنار جنگل های انبوه است و با نزدیکی به دریای خزر زیبایی بصری را به اوج رسانده است. با اجاره ویلادر تالش بهشتی روی زمین در گوشه ای از گیلان را تجربه کنید.

چرا اجاره ویلا در تالش؟

شهرستان تالش به دلیل سرسبزی و طبیعت بکر و چشم نواز، بسیار مورد توجه گردشگران مسافران و دوستداران طبیعت قرار دارد. تالش از سه طرف به رشته کوه های تالش که در امتداد رشته کوههای البرز قرار دارند و از یک طرف به دریای بیکران خزر منتهی می شود.

روستای سیاه داران

منطقه تالش به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه و همجواری با کوهپایه ،جلگه، جنگل های انبوه و دریای خزر جاذبه های شگفت انگیزی دارد.یکی از این جاذبه های گردشگری، روستای سیاه داران است که در گذشته به قدری پوشیده از درختان انبوه و سربه فلک کشیده بودکه مانع ورود بومیان به روستاهای جنگلی می شد. این منطقه ی پوشیده از درختان سیاه، با سکونت روستاییان ییلاق نشین به سیاه داران معروف شد. سایت املاک باشی برای اجاره ویلا در تالش مکان هایی را نزدیک به این منطقه دیدنی برای راحتی مسافران در نظر گرفته است.

این منطقه بعدها توسط شهرداری تالش به فضایی برای گشت و گزار مسافران تبدیل شد و در حال حاضر با دامنه های پوشیده از جنگل و احداث سورتمه و ایجاد رستوران و آلاچیق به تفریحگاهی بکر و کم نظیر تبدیل شده است.ضمن آنکه پس از طی مسیری از این گردشگاه حیات وحش طبیعی به وجود آمده است و حیواناتی مانند غزال وحشی و آهو در آن به چشم می خورد.

دریاچه سراگاه

دریاچه سراگاه از جاذبه های دیگر شهرستان تالش است که در فاصله 10 کیلومتری بخش مرکزی تالش و در روستایی به نام سراگاه واقع شده است. که دریاچه آن از چشمه های اطراف منشا می گیرد و به محلی برای پرورش ماهی تبدیل شده است. با اجاره ویلا در تالش می توانید از سفر در میان جلگه و کوه و دشت و دریا لذت پایان ناپذیری ببرید.

اجاره ویلا در تالش

اجاره ویلا در تالش را به ما بسپارید؛ کارشناسان ما در سایت املاک باشی تلاش می کنند ویلاهایی را برای شما در نظر بگیرند که راحتی و “حس خوب خانه” را برای شما داشته باشد تا بتوانید در آرامش کامل و به دور از هر گونه مشکل، اقامت خوشی را به همراه خانواده داشته باشید.

انواع ویلاها در روستاهای تالش

ما انواع ویلاهای ساحلی، ویلای جنگلی،باغ ویلاهای استخردار و حتی اقامت گاه های بومگردی در روستاهای تالش را برای شما در نظر گرفته ایم تا براساس روحیه و سلیقه خود یکی را برای اقامت انتخاب کنید. برای اجاره ویلا در شمال و شهر تالش ، تنها کافی ست وارد سایت املاک باشی شوید تا گزینه های فراوان اجاره روزانه ویلا در تالش با عکس و توصیف امکانات به شما نمایش داده شود.

به عنوان نمونه یکی از موارد اجاره ویلا در تالش در سایت املاک باشی ویلایی به شکل خانه باغ است که بصورت یک محوطه حصارکشی شده روی کوهپایه و در 50 متری جنگل قرار دارد.فضای داخلی ویلا بسیار سرسبز و انبوه از گلکاری و درختان مختلف میوه است و فضای بسیار چشم نوازی دارد.

اجاره ویلا در تالش

حدود 5 دقیقه که از ویلا به سمت کوهپایه پیاده روی کنید، می توانید چشم انداز دلربای شالیزرارها در پایین دست را که همچون حریر تکه دوزی شده است تماشا کنید. اندکی دورتر، نمای آبی فیروزه ای دریای خزر تا بی نهایت به چشم می خورد. ویلا تا دریا و پارک ساحلی حدود هفت دقیقه فاصله دارد. اندکی آنطرف تر پارک جنگلی واقع شده که تفریحاتی مانند سورتمه ریلی و گوزن های قرمز دارد . در نهایت برای گشت و گزار در ییلاق تالش هم تنها چهل دقیقه فاصله وجود دارد که مسیرش کاملا هموار و آسفالت شده است.

[faqs style=”accordion” filter=”shomal”]

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *