ویلا شمال

انواع ویلا شمال با مزایای منحصر به فرد

انواع ویلا شمال با مزایای منحصر به فرد

شهرهای شمالی ایران سه استان گلستان، مازندران و گیلان هستند. همه ی ما می دانیم که هر کدام از این شهر ها زیبایی های خاص خود را داشته و ویلا شمال بسیاری در این شهر ها ساخته شده است. مثلا در استان گلستان یک روستای معروف دارد به نام زیارت، یا استان مازندران منطقه ی بی نظیری چون چمستان را داراست. از استان گیلان که دیگر نگوییم مناطق کیاشهر و زیبا کنارش زبانزد همه است.

هر کدام از این استان ها و مناطق دیدنی ارزش سفر کردن و دیدن را دارند. اما مثل همیشه یک نکته از هر نکته ی دیگری مهمتر است، آن هم محل اقامت شماست. معمولا ویلا سازی در استان مازندران بیشتر مورد توجه است. از طرف دیگر ویلا شمال در این استان نیز به فراوانی بیشتر یافت می شود.

شهرهای خاص در استان مازندران همچون چالوس، رامسر، متل قو و… دارای ویلاهای بیشتری بوده و به مراتب زیباتر از ویلاهای دیگر مناطق است. همه ی ما دوست داریم برای سفر مان یک منطقه ی خاصی را برگزینیم. این کار اتفاق نمی افتد اگر هیچ اطلاعاتی درمورد شهرهای زیبای شمالی کشورمان نداشته باشیم.

ویلا شمال

مثلا همه ی شما می دانید انواع ویلا شمال به چند دسته تقسیم می شوند؟ من برای شما می گویم. تا بدانیم شهرهای زیبای شمالی کشورمان چند نوع ویلا شمال هستند.

انواع ویلا و مزایای هر یک از آنها

مناطق شمالی کشور عزیزمان ایران دارای زیبایی های بکر و دست نخورده ی انسانی است. در هر یک از این مناطق نوعی از ویلا شمال ساخته می شود. معمولا ویلاها به سه دسته ی ساحلی، کوهستانی و جنگلی تقسیم می شوند.

اگر به آرامش دریا احتیاج دارید می توانید ویلا ساحلی های بی نظیری را در سایت املاک باشی ببینید و بهترین آن را برای سفر فوق العاده ی خودتان انتخاب کنید.

اگر لذت می برید از این که در میان درختان جنگل قدم بزنید و با صدای پرندگان نفس زندگی را در روح خود بدمید، کافیست به سایت املاک باشی سری بزنید تا با انواع ویلا جنگلی شمال روبرو شوید که هر کدام زیبایی و طراحی منحصر به فردی نسبت به دیگری دارند. ویلاهای جنگی برای کسانی که به دنبال محیطی آرام و پر هیجان هستند بهترین گزینه است.

ویلاهای کوهستانی بیشتر برای کسانی مناسب است که به دنبال یک محیطی محلی و دنج می گردند. البته ویلاهای کوهستانی برای فصول سرد سال اصلا مناسب نیست. زیرا در این فصل ها معمولا مسیر ویلا شمال کوهستانی مسدود می شود و از طرفی سرمای هوای ییلاقات شمال می تواند جذابیت سفر را از شما بگیرد.

اما همه ی این ویلاها با جاذبه های منحصر به خودشان می توانند برای هر فردی با هر سلیقه ای مناسب باشند. شما می توانید همه ی این مدل ویلا در شمال را در سایت املاک باشی ببینید و برای سفر خاطره انگیزتان بهترین ویلا را انتخاب کنید.

ویلا شمال

این سایت با بهترین و مجرب ترین مشاورین به صورت آنلاین در خدمت شما هستند تا در انتخاب ویلای مورد نظرتان شما را راهنمایی کنند. همه چیز را به فراموشی بسپارید و با انتخاب یک ویلای شیک و منحصر به فرد از سایت املاک باشی، سفری خاطره انگیز برای خود و خانواده تان تدارک ببینید.

[faqs style=”accordion” filter=”shomal”]

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *