اجاره ویلا در لاهیجان

اجاره ویلا در لاهیجان عروس شهرهای گیلان

اجاره ویلا درعروس شهرهای گیلان

لاهیجان یکی از زیباترین شهرهای شمال کشور عزیزمان است که در استان گیلان واقع شده و مناطق گردشگری فوق العاده ای دارد. اگر به دنبال محلی برای گردش و سفر هستید می توانید به این شهر زیبا فکر کنید. با اجاره ویلا در لاهیجان یک گردش خاطره انگیز برای خود و خانوادتان تدارک ببینید.

لاهیجان عروس گیلان

لاهیجان به عروس شهرهای گیلان شهرت دارد آن هم به دلیل جاذبه های زیبا و طبیعی این استان است. همجواری شهر لاهیجان با کوه های زیبای البرز چشم انداز بی نظیری را برای مسافرین ایجاد نموده است.

اجاره ویلا در لاهیجان به راحتی می تواند به شما این امکان را بدهد که از شیطان کوه، کوهی سرسبز و بی نظیر دیدن فرمایید. این کوه در ارتفاعی نزدیک به 60 متر از سطح دریا واقع شده و سراسر آن را درختان و شمشاد های فوق العاده سبز و زیبا فرا گرفته اند. این کوه در قسمت شرقی لاهیجان قرار گرفته و برای گردشگران چشم اندازی زیبا را به ارمغان آورده است.

شیطان کوه لاهیجان

فلسفه نام شیطان کوه

در گذشته نام این کوه شاه نشین بوده است. اما امروزه همه این کوه را به نام شیطان کوه میشناسند. طبیعت این کوه به شکلی است که وقتی از بالا به پایین نگاه میکند تصور میکند به راحتی و با دویدن میتواند به دانه کوه برسد اما تصور غلطی است و به خاطر خطای دید است و باعث سقوط میگردد.

به همین دلیل از قدیم این باور رایج بود که شیطان چشم آد را کور میکند و باعث فریب خوردن میگردد. بنابرین این کوه به شیطان کوه معروف شده است. علت معروفیت کوه شیطان واقع شدن آن در داخل مجموعه ی شهری شهر گیلان است. از این رو به راحتی می توانید با اجاره ویلا در لاهیجان از دیدن این منظره لذت ببرید.

از دیگر مکان های معروف لاهیجان باغ های چای و مزارع برنج آن است.لاهیجان یک شهر گردشگر پذیر بوده و سالانه مسافرین بسیار زیادی به این شهر سفر می کنند.

اجاره ویلا در لاهیجان

اجاره ویلا در لاهیجان و بازدید از زیبایی های طبیعی آن

لاهیجان شهر زیبای شمالی دارای یک منطقه ی گردشگری معروف می باشد به نام بام سبز لاهیجان. این بام سبز که بر فضای بالای کوه شیطان ساخته شده است به تمام شهر مشرف بوده و شما می توانید از ان بالا تمام لاهیجان را به دقت و زیبایی مشاهده کنید.

بام سبز لاهیجان

بام سبز از یک طرف به باغ های جایی متصل است و از طرف دیگر تمام نمای شهر لاهیجان را در بر میگیرد. از این رو می توانیم به صراحت بیان کنیم یکی از زیباترین مناطق گردشگری در این شهر به شمار می رود.

نحوه اجاره اقامتگاه در لاهیجان

املاک باشی به ما این امتیاز را داده است که به راحتی و سهولت به اجاره ویلا در این شهر اقدام کنیم. سفری با جذاب ترین بازدید ها از زیبا ترین مناطق این شهر رویایی را برای خودمان تدارک ببینم.

اگر به فکر این هستند که علاوه بر لذت بردن از آب و هوایی پاک، از جاذبه های گردشگری نیز دیدن نموده و لذت ببرید ما اجاره ویلا در لاهیجان را به شما پیشنهاد می دهیم. انقدر اجاره ویلا از طریق سایت املاک باشی آسان و به دور از سردرگمی و مشکلات است که، هر انسانی را وسوسه می کند تا برای سفری روح نواز برنامه ریزی کند.

اجاره ویلا در لاهیجان

زیباترین ویلاها و جذابترین مناظر را با اجاره ویلا در این شهر را تجربه کنید. در ویلای خود در دل باغات چای بنشینید و چای سبز معروف لاهیجان را با لذتی وصف نشدنی میل فرمایید. این یک رویای زیباست ولی هر رویایی بدون شک می تواند به حقیقت بدل شود. این حقیقت را املاک باشی مهیا نموده است.

پس تا دیر نشده است به فکر یک سفر جذاب و زیبا در دل طبیعت های وحشی لاهیجان باشد همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن املاک باشی اقدام به رزرو ویلا یا سوئیت در لاهیجان نمایید.

[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *