اجاره سوئیت در جلفا

اجاره سوئیت در جلفا سرزمین تاریخ های کهن

اجاره سوئیت در جلفا سرزمین تاریخ های کهن

استان آذربایجان شرقی یکی از زیباترین و خاص ترین استان های ایران به شمار می رود. شهر مرزی جلفا در این استفاد واقع شده است. می توانید با اجاره سوئیت در جلفا خود را درون شهری تاریخی غرق کنید. باید بگوییم این شهر رویایی و زیبا با کشورهای ارمنستان و آذربایجان هم مرز است. 

رود ارس در شهر جلفا باعث شده است، تا این شهر به عنوان یکی از زیباترین شهرهای آذربایجان شرقی در ایران به شمار رود. با اجاره سوئیت در جلفا و سفر به این شهر تاریخی، می تواند از مکان های دیدنی و بی نظیر آن بازدید نمایید. 

بیشتر مردم این منطقه مسیحی هستند از این رو کلیساهای تاریخی بسیاری را می توانید در شهر جلفا مشاهده نمایید. این شهر منطقه آزاد به شمار می رود. از این رو می توانید به راحتی از بازارهای ان دیدن نمایید. کافیست به اجاره سوئیت در جلفا اقدام کنید و تدارک سفری چند روزه را به این شهر ببینید. 

می توانید با سفر به این شهر، از تمام مراکز تجاری، کلیساهای تاریخی و رود زیبای ارس دیدن نمایید. یک سفری خاطره انگیز به سمت شمال غرب کشور عزیزمان ایران. 

اجاره سوئیت در جلفا برای بازدید از کلیسای سنت استپانوس

رزرو و اجاره سوئیت در جلفا با روشی مدرن و آسان 

امروزه دیگر اقدام به سفر نیاز به تدارکات خاصی ندارد. پیشرفت تکنولوژی همه چیز را برای انسان آسان نموده است. حتی برای سفر و اقدام به اجاره سوئیت در جلفا نیز، کافیست به وب سایت املاک باشی مراجعه کنید. می توانید با این حرکت به راحتی و در کمترین زمان ممکن، خودتان را برای سفری عالی آماده نمایید.

با رزرو و اجاره سوئیت در جلفا و سفر به این شهر زیبا، می توانید از آبشار آسیاب خرابه که یکی از جاذبه های دیدنی و خاص این شهر است بازدید نمایید. این آبشار یک آبشار بزرگی است که از آبشار های کوچک ساخته شده است. می توانیم بگوییم بلندترین ارتفاع این آبشار تقریبا به 10 متر می رسد. 

رزرو و اجاره سوئیت در جلفا

گیاهان سرسبز و آبی که بر روی صخره های این آبشار بی نظیر روییده اند، باعث شده است تا جلفا رنگ و جلوه ی دیگری به خود بگیرد. می توانید رزرو یا اجاره خانه مبله در جلفا را نزدیک به این آبشار انتخاب کنید. زیرا سوئیت های اجاره ای در این منطقه بسیار وجود دارد. نیازی نیست در محیطی دور از آبشار اقدام به اسکان موقت نمایید. 

کلیسای سنت استپانوس

یکی دیگر از جاذبه های دیدنی شهر جلفا کلیسای سنت استپانوس است. کافیست اپلیکیشن املاک باشی را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب نمایید، پس از آن با رزرو و یا اجاره سوئیت در جلفا، به این شهر سفر کنید. آن وقت می توانید از نزدیک این کلیسای تاریخی و فوق العاده بی نظیر را مشاهده نمایید.  

این کلیسا در قرن نهم میلادی ساخته شده است. البته هنوز هم این کلیسا مورد استفاده مردم شهر جلفا و مسیحیان کشور ارمنستان است. امروزه کلیسای سنت استپانوس به عنوان آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

کافیست به اجاره منزل در جلفا اقدام کنید تا خودتان را برای اقامت چند روزه در این شهر تاریخی آماده کرده باشید. سفری به یاد ماندنی که می تواند روحیه ی شما را تا مدتها تغییر دهد. 

[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

غار سنگ شکن

غار سنگ شکن جهرم؛ لانه عجیب و دست ساز

در میان جاذبه های گردشگری و تاریخی شهر جهرم، باید به غار سنگ شکن اشاره کنیم. این غار دیدنی از زیبایی های خاصی برخوردار است، که می تواند انسان را به وجد آورد. همین جاذبه های تاریخی در جهرم است که منجر شده تا هر ساله بر تعداد گردشگرانی که این شهر را برای سفر انتخاب می کنند، افزوده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *