خرم آباد تنکابن

منطقه بی نظیر و فوق العاده خرم آباد تنکابن

منطقه بی نظیر و فوق العاده خرم آباد تنکابن

همه میدانیم که شهرهای شمال بی نظیر ترین و زیباترین شهرهای ایران هستند. اما همه ی این شهرهای دارای روستاهای متعددی نیز می باشند. روستای خرم آباد که از توابع شهرستان تنکابن استان مازندران به شمار می رود، جاذبه ای دیدنی در این منطقه است.

از وصف این همه زیبایی خرم آباد قاصر هستیم. باید از نزدیک این طبیعت فوق العاده را ببینید. طبیعتی بکر و دست نخورده. سراسر این منطقه پوشیده از درختان سرسبز و زیباست. یک منطقه ی تاریخی که در زمان قاجار و پهلوی بسیار مورد توجه شاهان بوده است.

مردم این منطقه بسیار خونگرم هستند و به زبان مازندرانی صحبت می کنند. نزدیکی خرم آباد به تنکابن باعث شده است، تا مسافرین از این قدرت خداوند مطلع شوند و بازدید نمایند. تنها با سفر به این منطقه می توانید حقیقت گفته ای ما را باور کنید.

جاذبه های دیدنی و گردشگری 

حتما با خودتان می گویم یک روستا مگر چقدر می تواند جاذبه ی دیدنی داشته باشد؟، باید بگوییم این منطقه ی زیبا به دلیل نزدیکی به شهرستان تنکابن، جاذبه هایش بسیار زیاد است. می توانیم به برخی از این زیبایی های منطقه خرم آباد اشاره نماییم.

جنگل شاهانه دوهزار: 

چشمان خود را ببندید و دنیایی پر از درخت را تصور کنید. صدای پرندگان، صدای حرکت شاخه های درخت، آب و هوای خنک، وای که انسان را مدهوش می کند. تمام این حس فوق العاده را می توانید در جنگل دوهزار خرم آباد تجربه کنید. کافیست تصمیمی بگیرید و سفر کردن را اغاز نمایید.

این جنگل بیش از دو هزار متر از سطح دریا ارتفاع دارد. به همین دلیل این جنگل رویایی را جنگل دوهزار می نامند. نقطه ای بی نظیر برای دریافت اکسیژن خالص.

جنگل دو هزار خرم آباد

روستای قلعه گردن:

یکی از مناطقی که با سفر به خرم آباد حتما بازدید از آن را نباید از دست دهید، روستای قلعه گردن است. روستایی عجیب و در عین حال زیبا. آب و هوای این منطقه معتدل است و به صراحت می توانیم بگوییم بهشت کوچک ایران به شمار می رود.

جنگل سه هزار و پاییز شاهانه اش:

جنگل سه هزار منطقه ای روح نواز در دل کوه های سر به فلک کشیده البرز می باشد. این منطقه به دلیل داشتن آب و هوای خاص و ویژه اش از جمله مسافر پذیرترین مناطق استان مازندران به شمار می رود. خرم آباد به داشتن جنگل های بی نظیرش می بالد.

این جنگل در قسمت جنوبی شهرستان تنکابن واقع شده است. می توانید با سفر به جنگل سه هزار خاطره ای خوش برای خود به یادگار بگذارید.

مکان های تاریخی و قدیمی:

همانطور که گفتیم خرم آباد تنکابن در دوران قاجار و پهلوی بسیار مورد توجه بوده است. از این رو می توانید در این منطقه ساختمان های ناصریه که به ساختمان آینه شهرت دارد، ساختمان سردر، عمارت عالیه خانم، عمارت دیوان خانه و … را نیز شاهد باشید.

اقامتگاه های خرم آباد تنکابن

اقامتگاه های جذاب و رویایی خرم آباد

برای سفر کردن همیشه به یاد داشته باشید که محل اقامت بسیار مهم است. این که کجا باید ساکن شوید، می تواند شما را با هیجانات و تفریحات خاص تری روبه رو کند. املاک باشی و کادر مجرب ان در زمینه ی ارائه ی بهترین اجاره ویلا شمال و اجاره سوئیت ها به مسافرین کمک بسیاری نموده است.

می توانید با مراجعه به سایت املاک باشی یا بانصب اپلیکیشن املاک باشی ویلای مورد نظر خود را انتخاب نموده و اقدام به اجاره ویلا در خرم آباد نمایید. علاوه بر ان سوئیت های چند نفره و خانوادگی در نزدیکی جنگل های خوش آب و هوای این منطقه نیز، از جمله مزایای دیگر وب سایت املاک باشید است.

می توانید در کمترین زمان ممکن اقدام به اجاره سوئیت در خرم آباد نمایید. سفری رویایی و خاطره انگیز داشته باشید. سفر به این منطقه در هر فصل جذاب است. پس هم در بهار و تابستان و هم در پاییز و زمستان سفر به این شهر را فراموش نکنید.

[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

کلیساهای ایران

کلیساهای ایران ؛ جذاب ترین مکان های دیدنی

در میان دیدنی ترین و خاص ترین کلیساهای ایران، برخی به ثبت یونسکو رسیده اند و برخی دیگر به عنوان آثار ملی ایران شناخته می شوند. این کلیساها برای مسیحیان و ارامنه ای که در ایران سکونت دارند بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است. اما در کنار این مسئله، زیبایی های خاص این کلیساها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *