بندرگز

بندرگز و جاذبه های فوق العاده اش

بندرگز و جاذبه های فوق العاده اش

شهری در استان گلستان، سراسر زیبایی و جاذبه. می توانید با سفر به شهرستان بندرگز از تمام زیبایی های طبیعی این منطق دیدن نمایید. مردم این شهرستان اغلب گویشی مازندرانی دارند. خونگرم و مهمان نواز هستند و هر ساله مسافرین و گردشگران بسیاری را به شهرستان خود دعوت می کنند.

سفر به این شهرستان برای دوستداران تفریحات دریایی، بسیار مناسب است. بندرگز محیطی جذاب و دیدنی و با غروب های خاص می باشد. می توانید در این شهرستان لذت یک سفر رویایی را بچشید. 

بندرگز از سمت شمال به شهرستان گرگان، از سمت جنوب به شهرستان دامغان واقع در استان سمنان، از سمت غرب به شهرستان بهشهر و از سمت شرق به کردکوی متصل شده است. می توانید برای سفر به این بندر زیبا فصل بهار و تابستان را انتخاب نمایید.

مکان های دیدنی و خاطره انگیز بندرگز

این شهرستان زیبا نیز همچون دیگر شهرستان های استان گلستان از جاذبه های دیدنی بسیاری برخوردار است. می توانید برای سفر به این بندر برنامه ریزی نمایید، تا از این مناطق دیدنی و گردشگری لذت ببرید.

پارک جنگلی باغو:

این پارک جنگلی که در 13 کیلومتری شهرستان بندرگز واقع شده است، یک از مکان های دیدنی این منطقه به شمار می رود. یک استراحتگاه عالی و بی نظیر که هر گونه رفاه و خدماتی را برای مسافرین مهیا نموده است. 

ساحل زیبای نوکنده:

جنگلی فوق العاده در دل شهرستان بندرگز. کافیست 12 کیلومتر از این شهرستان به سمت نوکنده حرکت نمایید. می توانید با جنگل زیبای نرگسی رو به رو شوید. محلی مناسب برای زندگی حیواناتی همچون گربه وحشی، خرس، گراز، عقاب و.. .

یکی از شهرهای بندرگز به نام نوکنده، ساحلی فوق العاده زیبا دارد. می توان در این منطقه جذاب ترین و هیجانی ترین تفریحات دریایی را تجربه نمایید. نوکنده مکان های دیدنی دیگری نیز دارد که سفر به آن چندان هم بی فایده نخواهد بود.

جنگل نرگسی:

ساحل بندرگز

امامزاده حبیب الله سلام الله علیه:

در 8 کیلومتری شهرستان بندرگز امامزاده ای واقع شده است، که بسیار مورد توجه مسافرین و گردشگران قرار گرفته است. می توانید با سفر به این شهرستان علاوه بر گردش، زیارت نیز نمایید. سفری سیاحتی، زیارتی در انتظار شما خواهد بود.

بازار و اسکله شهرستان بندرگز:

یکی دیگر از مناطق دیدنی و گردشگری این شهرستان، اسکله و بازارچه ای زیبا در حاشیه خزر است. می توانید علاوه بر بازدید از زیبایی های دریا، از بازارچه آن نیز انواع صنایع دستی را خریداری نمایید.

اسکله بندرگز

فانوس دریایی:

یکی از زیباترین و تاریخی ترین مکان های دیدنی این شهرستان، فانوس دریایی است. این فانوس در زمان قاجار توسط روس ها بنا شده است. بندرگز به عنوان یک منطقه ی صادراتی و وارداتی به شمار می رود. از این رو این فانوس دریایی نمادی از اقتصاد در این منطقه است.

اقامتگاه های خاص و زیبای شهرستان بندرگز

برای سفر به این بندر زیبا باید اقدام به اجاره ویلا شمال نمایید. سایت املاک باشی بهترین سایت در زمینه اجاره خدمات رفاهی می باشد. می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن ویلا ها و سوئیت هایی با تمام امکانات را در شمال اجاره نمایید. 

با مراجعه به املاک باشی بدون نیاز به صرف زمان زیاد، تنها با یکی کلیک اجاره ویلا در بندرگز را انجام دهید. علاوه بر آن می توانید از سوئیت های این منطقه نیز دیدن نموده و اقدام به اجاره سوئیت بندرگز نیز نمایید.

[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *