اجاره ویلا در بندر انزلی

با اجاره ویلا در بندر انزلی سفری رویایی بسازید

اجاره ویلا در بندر انزلی : بندر انزلی شهری افسانه ای است در سواحل جنوبی دریای خزر، که اولین و بزرگترین بندر ایران را در برگرفته است. شهرانزلی در استان گیلان واقع شده و پس از رشت بیشترین تراکم جمعیت را دارد. این شهر پیشینه باستانی در ایران کهن دارد و با وجود تالاب وسیع انزلی از چند جزیره و شبه جزیره تشکیل شده که به وسیله پل هایی به هم متصل شده اند و اقلیم خاص و جذابی را برای این شهر بندری به وجود آورده اند.

بندر انزلی

اگر قصد سفر به انزلی را دارید با اجاره ویلا در بندر انزلی می توانید تجربه های هیجان انگیزی از زندگی در این شبه جزیره رویایی را در کنار جاذبه های طبیعی و بندر آزاد انزلی تجربه کنید.انزلی به دلیل پیشینه تاریخی که دارد در بیشتر کشورهای اروپایی شناخته شده است و از زمان های دور با این کشورها مبادلات تجاری داشته است؛ به همین دلیل به “دروازه اروپا” شهرت پیدا کرده است.

مردم این شهر یا به عبارتی انزلی چی ها به واسطه همین ارتباطات تجاری خیلی زودتر از سایر نقاط کشور با پیشرفت ها و دست آوردهای کشورهای غربی آشنا شدند.

بندر انزلی دروازه اروپا

با وجود این پیشینه ی تاریخی بندر انزلی، جاذبه های گردشگری آن نیز شگفت انگیز است. از تالاب انزلی و نیلوفرهای آبی اش گرفته تا موج شکن قدیمی و ساحل زیبای بلوار انزلی که گردشگران داخلی و خارجی را به این بندر منحصر به فرد مجذوب می کند.

تالاب زیبای انزلی

در تالاب زیبای انزلی جزیره های زیادی وجود دارد و دو شهر انزلی و آبکنار هم در قسمت ساحلی آن قرار دارند.
تالاب انزلی به دلیل شرایط اقلیمی و زیستی خاص، میزبان پرندگان مهاجر از نقاط مختلف دنیاست و علاوه بر آن بیش از 50 گونه ماهی و گیاهان و آبزیان گوناگون در اکوسیستم آن مشاهده می شود.

با اجاره ویلا در بندر انزلی در مناطق ساحلی و نزدیک به تالاب می توانید از قایق سواری بر پهنه ی مرداب که از هیجان انگیزترین تفریحات انزلی است بیشتر لذت ببرید.

تالاب انزلی

تالاب سرخانکل

بخشی از تالاب انزلی است که در بخش میانی آن قرار دارد؛ به عبارتی سرخانکل نبض این تالاب و تنها مسیر دسترسی به نیلوفرهای آبی است.پرندگان مهاجر زیادی مانند چنگر، کاکایی، قو، غاز و طاووسک زمستانهای خود را در این منطقه می گذرانند. برای اجاره ویلا در انزلی ما ویلاهایی به شما پیشنهاد می کنیم که چشم انداز زیبایی به تالاب دارد.

تالاب سرخانکل پوشیده از نیزار، سه کوله خیز، آزولا و لاله تالابی است. جالب است بدانید که منطقه رویش نیلوفر آبی محل اصلی تخم گذاری و جوجه آوری پرستوهای دریایی است که جذابیت بی نظیری به تالاب انزلی داده اند. بلوار ساحلی قدس در بندر انزلی که به بلوار ساحلی یا بوستان ساحلی بندرانزلی شهرت دارد از دیگر جاذبه های گردشگری این منطقه است. این منطقه قدمت بالایی دارد و اولین پارک در ایران است که به سبک اروپایی ساخته شده است.

بلوار ساحلی

شب های بلوار ساحلی در میان سر و صدای کشتی های بندر و پرواز پرستوهای دریایی آنقدر جذاب است که نمی توانید تا نیمه های شب آن را رها کنید و خاطره آن را همیشه در ذهن خواهید داشت.

از بلوار ساحلی می توانید رفت و آمد کشتی ها به اسکله های بندر، پرواز پرندگان بر فراز آبهای بیکران، رقص موج بر روی موج شکن و قایق های موتوری تندرو رنگ و وارنگ را مشاهده کنید. با اجاره ویلا در انزلی در منطقه ساحلی می توانید در فاصله نزدیک تر به بلوار انزلی ساکن شوید.

بلوار ساحلی انزلی

بلوار ساحلی انزلی چشم انداز بسیار زیبایی به تاسیسات بندر و ورودی تالاب بین المللی انزلی دارد که برای گردشگران بسیار چشم نواز است. از آنجایی که بندر انزلی از سالیان دور با روسیه تزاری مرز آبی دارد مبادلات و رفت و آمد زیادی بین این دومنطقه بوده است که باعث شده نشانه های از معماری و حال و هوای اروپایی داشته باشد.

جاذبه های شهر بندر انزلی بی شمار و شگفت انگیز است که در این فرصت کوتاه نمی گنجد با اجاره ویلادر بندر انزلی می توانید بهترین خاطره خود را از سفر به شهرهای شمالی رقم بزنید.

اجاره ویلا در بندر انزلی

بندر انزلی به دلیل اقلیم خاصی که دارد ویلاهای گوناگونی را در خود جای داده است؛اجاره ویلا در بندر انزلیدر دهکده ساحلی، ویلاهای استخردار، ویلا در مناطق ییلاقی و انواع ویلاهای ساحلی و دوبلکس در کنار ماسه زارها و تفریحات ساحلی با امکانات رفاهی کامل سفری خوش و آرام برایتان به ارمغان می آورد.

کارشناسان ما در سایت املاک باشی آماده اند تا برای انتخاب واجاره ویلا شمال و بندر انزلی با شرایطی که مدنظر شماست،موارد خوب را پیشنهاد بدهند و برای رزرو ویلا در زمان مناسب با شما همراهی کنند.همچنین میتوانید با مراجعه به اپلیکیشن املاک باشی به راحتی در هر جایی که هستید اقدام به اجاره سوئیت یا ویلا در بندر انزلی نمایید.

[faqs style=’filterable-toggle’]

مطلب پیشنهادی

بازار مظفریه تبریز

بازار مظفریه؛ بازار فرش های بی نظیر تبریز

بازار فرش دیدنی و نابی در تبریز وجود دارد، که می تواند انسان را محو تماشای خود کند. بازار مظفریه در تبریز دنیایی از فرش های دستباف ناب و بی نظیر را به نمایش گذاشته است. می توان در این بازار ساعت ها به گردش پرداخت، و از زیبایی های ناب آن بهره مند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *